Virüsün açıklanması ve etkilerinin başlaması ile sokaklar bomboş kalmıştı. Zombiler hariç. Yetkililer haftada birkez sokaklara çıkıp zombi temixliği yapıyorlar ama neye yarar? İnsanlar ölüyor her ölen zombiye dönüşüyor. Boşuboşuna mermi harcıyorlar.
Dışarıda bunlar olurken Taehyung herkesi toplamıştı. Buraya bir ad vermeleri gerekiyordu.
Coral:Buraya her türlü insan gelebilir bu yüzden doğru bir isim koymalısınız!
Hoseok:Coral haklı. Yanlış anlaşılmamalı bu isim ve anlamı ise güzel olmalı.
Seokjin:JinHit olsun!
Herkes dönüp Seokjin'e bakar.
Seokjin:Tamam ya!
Taehyung:Anlamlı olmalı. Bizi temsil edicek bişey bizim için değerli olan bişey.
Namjoon: M.O.S:WW
Yoongi: Yani?
Namjoon: Master Of Seoul: Winter Wolfs. Seoul'un Efendisi: Kış Kurtları anlamına geliyor.
Taehyung:Virüs kış ayında yayıldı. Kendimizi kurt sürüsüne benzettik. Ve buranın efendileriyiz. Mantıklı sevdim bunu.
Herkesten onaylayan mırıltılar çıkınca büyük bir tahtanın üzerinde M.O.S:WW yazıp kapıya astılar. Coraline Namjoon'un yanına gidip dikkat çekmek içim pantolonunu çekiştirdi.
"Efendim Coral?" Namjoon yaptığı işe devam ediyordu.
"Namjoonie ablam nerede biliyor musun?" Namjoon Coral'in boyuna eğildi ve elindekini gösterim anlatmaya başladı.
"Bu kare yerler evler aralarındaki üst ve alt geçitleri görüyor musun?" Coral başı ile onayları.
"Evler arasına iki geçiş inşa edicez biri üste öbürü alta ve bu bizim sırrımız olucak. Yeni gelenleri kontrol için tamam mı?" Coral başını salladı
"Yani ablam oraya bakmaya gitti?" Namjoon onu başıyla onayladı.
"Hoseok ile ablan şu anda yemek depolarını birbirine bağlayan geçitlerle meşguller. Onları bulmak istiyorsan 1. ve 2. depoya bakabilirsin." Coraline teşekkür edip depolara doğru gider. Yolda Yoongi ile karşılaşır.
"Yoongi Yoongi!" Yoongi küçük kızın sesini duyunca gülümseyip ona döner.
"Birşey mi oldu?"
"Ablamla Hoseok'un yanına gidiyordum sadece selam veriyim dedim."
"Coral artık eski düzende değiliz bu yüzden çoğumuza takma ismimizle seslenmen gerek biliyorsun değil mi?" Coraline başını sallar
"Evet Suga biliyorum ama ağız alışkanlığı işte." Yoongi gülümseyip kızon saçlarını karıştırır. Kız yoluna devam eder. Coraline uzaklaşırken Yoongi Tae'den telefon alır.
"Suga hyung yaptığın telefon hatları çalışıyor ama uzun süre kullanılabilir mi?" Yoongi gözleri ile etraftaki hatları kontrol eder ardından gözlem yapabileceği bir yere çıkıp şehirdekileri kontrol eder.
"Eğer biri veya birileri hatları sökmezse uzun süre telefonları kullanabiliriz. Yanımızda taşıyabileceğimiz hatların üzerinde çalışıyorum şu anda."
Tae ve Yoongi telefonda birkaç şey hakkında daha konuşup işlerine devam ederler. Hoseok ve Halsey işlerini bitirip döndüklerinde çoktan gece yarısı olmuştu. Bu saatte herkes havuz başında toplanır yemek yerlerdi. Halsey kucağında Coraline ile oturan Seokjin'in yanına oturur. Hoseok'ta onun yanına. Seokjin Coraline'ı öbür yanında oturan Namjoon'a verir. Ve herkesin tabağını doldurup verir. Sohbet ederek yemek yerler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBIE ~ 𝒕𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 ~ (Tamamlandı🍓)
Fanfiction"Lider V! Ne yapacağız?" Taehyung gülümsedi "Savaşacağız"