Asphera pov
După ce am vb neam dus la un răufăcător la altul in afara De Garmadon.
Acronix : cu cine începem mai întâi ?
Asphera: hai sa începem cu.... Maestrul Chen
Apoi neam dus pe tărâmul Blestemat si neam dus la cuștile lui Clous si lui Chen si iam intrebat
Asphera: vreți sa fiți de partea noastră ?
Chen: Dc?
Asphera: ptr ca sa cucerim Ninjagoul si cu cați suntem mai multi răufăcători cu atât mai bn
Chen: eu maș baga dar nustiu daca vrea si Clous !? Clous te bagi ?
Clous: nustiu daca o sa ne minta !!
Acronix : nu o sa va mințim cu nimic !!!
Clous : bn atunci eliberatine !!! Daca vreți sa fiți departea noastraAșa ca am zis vraja acea pe care iam eliberat pe Wu si pe Garmadon când eram mai mici așa ca iam eliberat si neam dus la baza noastră
Chen: si acm pe cine ii mai chemam
Asphera: pe......Pythor !!!
Așa ca neam dus la el si lam întrebat daca vrea si el sa fie departea noastră si a vrut si iar neam întors la baza
Acronix : dar hai sa nu ne mai întoarcem la baza de atatea ori ca nu are rost
Asphera: bn 😑
Așa ca nu ne mai întorceam pana nu ii luam pe toți răufăcători !!
Apoi neam dus la Overlord si el a acceptat , apoi neam dus la Morro dar el nu a acceptat dar o sa accepte dar nu acm, apoi neam dus la Skales si el a vrut , apoi lam scos pe Nadakan din lampa si el a vrut sa se bage,apoi neam dus pe tărâmul oni si lam întrebat si pe Omega si el a vrut , apoi neam dus la Unagami si lam întrebat daca vrea si el si el a vrut , apoi neam dus la magazinul lui Harumi dar nici ea nu a vrut si am lăsato in pace , apoi neam dus la baza si am povestit tot planul neam luat toate aramatele după noi si neam dus in Ninjago si am atacat tot orasul si cerul a devenit mai roșu si am văzut cum oameni fugeau apoi mam dus după ei cu șarpele meu mare dar a apărut aia cu tasty bounty si Terra bounty si au luat toți oameni si au plecat departe cu o viteza foarte mare si iam lăsat sa plece si apoi neam făcut de cap si am distrus tot orașul împreună si am dărmat toate blocurile de acolo si cerul era foarte roșu si ne distram de minune apoi neam plictisit si neam dus si prin alte orase si le-am distrus pe toate apoi neam dus sa mai stam in Ninjago care numai era si așa a luat sfârșit NinjagoulTo Be continued....
Si daca nu știați Harumi e in viață dar nustiu sigur dar am văzut ca in sezonul 12 apare si nu apare in trailerul din sezonul 12 ptr ca Tommy Anderson ( creatorul care a creat Ninjago ) a spus ca " nu o să strica surpriza ;)"
CITEȘTI
intoarcerea lui Asphera
Azionein aceasta poveste asphera se va întoarce si alti răufăcători vreți sa vedeți ce răufăcători se vor întoarce ? daca uni vor fi mai buni si alti la fel ? se vor alia cu ninja si o vor învinge pe Asphera nu trb decât so citiți .....