Ε:"Ηλίθιε "χτυπησα το χερι του και εκεινο γουρλωσε τα ματια του.
Jk:"Εεε μην με ακουμπας"αποκριθηκε ενοχλημενος.
Ε:"Πρεπει να βρουμε μια λυση,δεν μπορω να συνεχισω το ζωη μου ακουγοντας τι σκεφτεσαι."ειπα πανικοβλημενη.
Jk:"Εγωίστρια πουτ-."
Ε:"Εεε μαζεψε την γλωσσα σου μην στην μαζεψω εγω."τον διεκοψα πριν προλαβει να πει κατι κακο.
Jk:"Νομιζεις οτι εμενα μου αρεσει ολο αυτο;Τι θα γινει αν εγω μια μερα θελω να φερω ενα κοριτσι και να το γ***σω και εσυ εισαι εδω,θα μπορεις να ακουσεις τα παντα."
Ε:"Οχι Jungkook ολοι θα ακουσουν τα παντα.Γενικα δεν εισαι ησυχος ανθρωπος φαντασου στο κρεβατι...Οχ θεε μου τι λεω;"
Jk:"Φανταζεσαι πως ειμαι στο κρεβατι;"ειπε χασκιγελοντας καθως με πειραζε.
Σηκωθηκα απο την καρεκλα και πηγα στα δωματια επανω.
Ε:'Δεν προκειται να ξανα κοιμηθω στο ιδιο κρεβατι με αυτον τον ηλίθιο.'
Γυρισα για να παω στο σαλονι αλλα κουτουλησα με το στηθος του Jungkook.
Ε:"Γαμωτο βρισκεσαι παντου."
Jk:"Πηγαινες στο κρεβατι μου;"με ρωτησε με μια αθωα φωνη.
Ε:"Οχι,νομοζω οτι παω σπιτι μου...ο καναπες δεν ειναι και πολυ βολικος."
Jungkook's POV
'Μηπως να την αφησω να κοιμηθει στο κρεβατι μου και να κατεβω εγω κατω;Εννοω την προσκαλεσαμε εδω...με τιποτα ειναι το κρεβατι μου.'
Y/N:"Jungkook μπορω να σε ακουσω."
Ε:"Ναι,τα λεμε."
'Κοπανε'σκεφτηκε.
Ε:"Μπορεις ακομα να κοιμηθεις στον καναπε.Μην φυγεις."με κοιταξε με ενα αθωο βλεμα.
Ε:"ειναι ανετος,καληνύχτα."
Επομενη μερα
Y/N's pov
Οταν ξυπνησα το πρωι δεν μπορουσα να θυμηθω ποτε με πηρε ο υπνος.
Μαλλον νυσταζα πολυ.Παρατηρησα οτι καποις με ειχε σκεπασει μα μια μαλακη μοβ κουβερτα.Ηταν τοσο ζεστη κια μοιριζε σαν παραδεισος. Σηκωθηκα και συνειδητοποίησα οτι φορουσα τα ρουχα μου.'Ουτε τις πιτζαμες μου δεν εβαλα'.Πηγα στο μπανιο για να βουρτσισω τα δοντια μου.Ξαφνικα η κουρτινα απο πισω μου ανοιξε αποκαλυπτοντας τον Taehyung.V:"Ξερεις κανω μπανιο...και ειμαι γυμνος.Μηπως θα μπορουσες να βγεις για 2 λεπτα μεχρι να τελειωσω."με ρωτησε ευγενικα.
Ε:"Ναι Tae,συγγνωμη δεν σε ειδα."ειπα και βγηκα εξω.
Καθως περιμενα τον Taehyung να τελειωσει ειπα να προσπαθησω να τακτοποιήσω το σαλονι.
Γεια σας,αυτο ειναι για σημερα.Γενικα δεν προλαβαινω να γραφω γιατι μας βαζουν οι καθηγητριες μου απο τα αγγλικα ασκησεις και δυστυχώς πρεπει να διαβασω αν και τα σχολεια εκλεισαν.
Ελπιζω να σας αρεσε και μην ξεχνατε το αστερακι που με βοηθα πολυ.🌟🌟🌟
YOU ARE READING
Ακούγοντας ο ένας τις σκεψεις του αλλου
General FictionΗ Y/N ειναι η αδερφη του YOUNGI ,οποιος αποφασιζει να την γνωρισει στο υπόλοιπο συγκρότημα. Τι θα γινει ομως οταν απο ενα ατυχημα με τον JUNGKOOK θα μπορει να ακουσει τις σκεψεις του και αυτος τις δικές τις;