3:00 π.μ.
'Τι ειναι αυτες οι καμπανες?Παντρευομαι?'...'Τι ειναι αυτο το πραγμα που χτυπα;'...'Ειμαι τοσο κουρασμενη που βαριεμαι να σηκωθώ και να ελεξω τι ειναι!'...'Επιτελους σταματησε.Παμε να ξανακοιμηθουμε!'.
'ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ;'
Ανοιξα τα ματια και ειδα κατι να φωτιζει στο κομοδίνο μου.
Εκεινη την στιγμη συνειδητοποίησα οτι ηταν το κινητο μου που χτυπουσε σαν τρελο.
'Ποιος στο διαολο με παίρνει τηλεφωνο τετοια ωρα;'
Το πηρα στα χερια μου και ειδα το ονομα που εγραφε επανω.
Big bro εγραφε.Γιατι ομως να με παρει ο Yoongi τηλεφωνο τετοια ωρα.
Ε:"Τι θελεις;"
Sg:"Ο Jungkook ειναι μεθυσμενος.Ελα να μαζεψεις τον ανδρα σου!"
Ε:"Για ποιο πραγμα μιλας.Τι σχεση εχω εγω με τον Jungkook ;"
Ειπα για να μην αποκαλυψω το μυστικο.
Sg:"Σταματά τις μαλακιες.Οι υπόλοιποι εφυγαν και ειμαι μονος με αυτον και δεν μπορω να γυρισω σπιτι χρειαζομαι αμαξι."
Ε:"Ερχομαι περιμενε εκει!"
Sg:"Δεν μπορω να παω και πουθενα με τον βλακα που διάλεξες!"
Ειπε και εκλεισα το κινητο.
Κατευθειαν μπηκα στο αμαξι χωρις να αλλαξω ρουχα και αρχισα να πηγαινω προς το club.
Μολις εφτασα ειδα τον αδερφο μου να προσπαθει να κρατήσει τον Jungkook ορθιο.Βλεπετε εχουν διαφορα υψους και δυναμης.
'Πο μαλακα ειναι λιωμα!'
Jk:"Γεια σου μωρακι.Η Y/N ηρθε yayyyyy!"
Jk:"Μωρο μου δεν χρειαζεται πλεον να ανυσηχεις τα ειπα ολα στον αδερφο σου!"
Μολις το ειπε αυτο κοιταξα τον Yoongi ο οποιος δεν φαινοταν και πολυ χαρουμενος με ολη την κατασταση.
Ε:"Ειναι μεθυσμενος και δεν ξερει τι λεει!"
Ε:"Μπες μεσα θα τον βαλω στην πισω θεση."
Ε:"Θα σε σκοτωσω!"
Ειπα στο κυριο βλάκα πριν κλείσω την πορτα.
Jk:"Οχι μην με φιλησεις τωρα θα μας δει ο αδερφος σο."
Ε:"Θα σε σκοτώσω ειπα δεν ειπα πως θα σε φιλησω ανοητε!"
Πηγα στην θεση του οδηγου,εβαλα την ζωνη και κοιταξα τον αδερφο μου με γλυκα ματακια.
Ε:"Εισαι θυμωμένος μαζι μου;"
Sg:"Δεν ειναι η κατάλληλη ωρα για να μιλησουμε."
Αναστεναξα και αρχισα να οδηγω.
Ε:"Οι αλλοι που πηγαν;"
Sg:"Ο Taehyung και ο Seokjin βγηκαν εκτος ελέγχου και οι αλλοι τους πηγαν σπιτι!"
Time skip
Φτασαμε στο σπιτι και εγω πηγα να ανοιξω την πορτα για να βγαλω τον μεθυσμενο που ειχε κοιμηθει πισω.
Τοτε ο Yoongi με σταματησε.
Sg:"Δεν χρειαζεται θα το κανω εγω.Εσυ πηγαινε να κοιμηθεις και θα τα πουμε στο δειπνο.Πρεπει να μιλησουμε!"
Ειπε και μου τσιμπησε τα μαγουλα πριν βγαλει τον βλακα για να τον παει στο δωματιο του.
Jk:"Μωρο μουυυυυ,μας χωριζουν!"
Αρχισε να φωναζει και ο Yoongi τον χτυπησε στο κεφαλι.
Sg:"Βγαλε τον σκασμο!"
Ειπε και μπηκαν μεσα.Εγω τοτε πηγα ξανα σπιτι μου να συνεχισω τον πολυτιμο υπνακο μου.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
YOU ARE READING
Ακούγοντας ο ένας τις σκεψεις του αλλου
General FictionΗ Y/N ειναι η αδερφη του YOUNGI ,οποιος αποφασιζει να την γνωρισει στο υπόλοιπο συγκρότημα. Τι θα γινει ομως οταν απο ενα ατυχημα με τον JUNGKOOK θα μπορει να ακουσει τις σκεψεις του και αυτος τις δικές τις;