part 8

1K 103 33
                                    

Δ:"Γεια σου μωρακι." Ειπε και του εδωσε ενα φιλι.

Κατευθειαν η Αμυ πηγε στον Taehyung και τον φιλησε.Και εγω για να μην νιωθω μονη φιλησα τον εαυτο μου.

Jm:"Γεια σου Y/N." Τον αγκαλισα και μπηκα μεσα.

Sg:"Γεια αδερφούλα."ειπε και με πηρε αγκαλια.

Ε:"Πηγαμε για ψωνια και ξεχασα να αφησω τις σακουλες στο αμαξι που μπορω να τις αφησω.

V:"Μπορεις να τις αφησει στο δωματιο του Jungkook,δεν ειναι εδω."

Ε:"Ευχαριστω."

Πηγα επανω και αφησα τα ψωνια,εκλεισα την πορτα και πηγα στο σαλονι ξανα.

Μετα απο λιγα λεπτα ακουσαμε κλειδια στην πορτα και τοτε ειδαμε τον Jungkook.

Jk:"Γεια σου κοσμε,θα σας δω σε λιγο παω επανω να κανω ενα ντουζακι γιατι νιωθω λιγο ιδρωμενος."

'Παει στο δωματιο του.Ομγ Y/N τρεχα.'(dashi run run run.)

Ε:"Θα επιστρέψω σε 2 δευτερα εχω να τακτοποιησω κατι."

Ετρεξα επανω και ανοιξα την πορτα και τον ειδα μισογυμνο.Μονο με το παντελονι.

Jk:"Εεεε ειμαι γυμνος."ειπε προσπαθωντας να καλύψει το στηθος του.

Δεν ειχα χρονο.Παρατηρησα οτι οι τσαντες μου ηταν διπλα του οποτε ετρεξα για να τις παρω.

Jk:"Χμμ...τι ειναι αυτο;"αρπαξε την σακουλα με τα εσωρουχα πριν προλαβω εγω.

Ε:"Μην το ανοιξεις."του φωναξα για να τον σταματησω.

Jk:"Οοο ενδιαφέρον."ηταν ξαφνιασμενος και εβγαλε τα εσωρουχα απο μεσα.

Jk:"Ειναι αυτα δικα σου;"με ρωτησε και τα ματια του σκανναραν τα εσωρουχα.

Ε:"Τι πφφφ οχι."προσπαθησα να αποφυγω την ερωτηση λεγοντας ψεματα.

Χαμογελασε πονηρα και αρχισε να ερχεται πιο κοντα μου.

Jk:"Φαινεται οτι σου κανουν."τοποθετησε το σουτιεν στο στηθος μου.

Ξαφνικα η πορτα ανοιξε αποκαλυπτοντας τον αδερφο μου.

Sg:"Το δειπνο ειναι ετ-."τα ματια του γουρλωσαν ενω εγω και ο Jungkook κοιτιομασταν σοκαρισμένοι.

Ε:"Δεν ειναι αυτο που φαινεται!"φωναξα.

Sg:"Αυτο το ειπες την προηγουμενη φορα,βρες κατι καινουριο."ηταν θυμωμενος.

Sg:"Ενας μισογυμνος Jungkook,να ακουμπαει τα βυζια της αδερφης μου σε ενα δωματιο ολομοναχοι...εχεις δικιο δεν ειναι αυτο που φαινεται.

Sg:"Τα αγορασες αυτα για τον Jungkook ετσι δεν ειναι;"

Jk:'Προτιμώ τα κοκκινα περισσοτερο.'σκεφτηκε.

Ε:"Οχι του Jungkook του αρεσουν τα κοκκινα."φωναξα.

Sg:"ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!"φωναξε.

Ο Jungkook εβακε τα εσωρουχα πισω στην σακουλα και την πεταξε κατω και εβαλε μια μπλουζα.

Jn:"Το δειπνο ειναι ετοιμο,τι κανετε εδω περα;"

Sg:"Η τυχη ηταν με το μερος σας αλλα δεν θα ξαν συμβει."

Γυρισε για να φυγει.

Jk:"Σε παρακολουθώ."καθως εκανε την κινηση του 'σε βλεπω'πριν φυγει.(ελπιζω να καταλαβαινετε τι εννοω).

Και ναι εκανα αλλο ενα επειδη βαριομουν.
Αυτη η καραντινα θα με ξεκανει.
Ελπιζω να σας αρεσει.
Μην ξεχάσετε να βαλεται αστερακι🌟🌟🌟.
Τσαοοοο αμιγκοςςς😋

Ακούγοντας ο ένας τις σκεψεις του αλλουWhere stories live. Discover now