2

100 9 2
                                    

Satır arası yorum yapmayı unutmayın canlarım ♥️❤️♥️

Lalisa ağzından;

Rose arabayı sürmeye başladı. Jisoo unni neden bu kadar sessizdi. Bir anlam veremedim. Ve sormaya karar verdim.

Ls: bir sorun mu var jisoo unni?

Js: hayır yok sadece dalmışım.

Ls: hadi ama kesin bir şeyler var yoksa.sen şuanda arabanın içinde tavuk yemiş olurdun.

Js: üüfffff  tamam ya söyliycem.

Ls: seni dinliyorum.

Js: ben....sevgilimden ayrıldım. Daha doğrusu o ayrıldı. Beni birisiyle aldatmış.

Ls: onun için üzülmeye değmez geçmişe değil geleceğe bakıcaksın olan olmuş ne gerisi nede ötesi.

Js: vayy bizim Lisa yazar olmuş bizim haberimiz yok.

Ls: yaa ben sana burda akıl veriyorum sen beni iki dakikada yazara çevirdin offf.

Js: tamam tamam dediklerini düşüncem.

Ls: işte benim unnim.

Rs: geldik hadi inin.

Ls: ne ara geldik yaa.

Jn: hadi Lisa in dedi ya.

Ls: tamam AMK iniyoz.

Js: heh kızın devrelerini yaktınız hayırlı uğurlu olsun.

Arabadan indikten sonra binaya yürümeye başladık. Galiba yeni güvenlik gelmiş kesin bunlar bizi tanımaz derken kapıyı bizim için açtılar valla bunlar bizi tanıyor. Kesin şu bizim yavşak başkan öğretmiştir. Bunlara
aman kendi yavşaklığını öğretmesinde ne yapıyorsa yapsın. Hem banane ya döverim ben bunları üfff neyse yâaa umrumdaydı zaten. Rose unni kapıyı çaldı ve içeri geçtik.
Jennie unni konuşmaya başladı.

Jn: eeee ne işiy miş bu kadar önemli olan söyle bakalım.

Joo won:( patronun adı) üniversiteyi okumak istiyordunuz deme.(adının kısaltmasi: jw)

Js: evet devam et.

Jw: işte hem iş yapıp hem üniversite okuyacaksınız nasıl fikir.

Ls: ben kabul ederim küçük bir macera olur sizce kızlar.

Jn: banada uyar.

Rs,js: olur.

Jw: tamam o zaman size hemen yarına sahte kimlikler hazırlatıyorum. Siz de eşyalarınızı toplayın.

Js: tamam hadi kızlar.

Ls: peki tam olarak nereye gidiyoruz.

Jw: Kore'ye gidiyorsunuz. Ve yarın başlıyor okulunuz.

Jn: tamam hadi daha bir sürü şey yapılacak.

Ls: tamam gidelim.

Aşağı inip arabaya bindik bu sefer jennie unni arabayı kullanıyordu. Ben yerimde duramayip konuşmaya başladım.

Ls: eee sizce nasıl bir yerdir.

Js: kesin sürtüklerle dolu bir yerdir.

Ls: aynen bende öyle düşünüyordum.

Rs: bir sürü kavga oluyordur bence çok güzel tam bizlik.

Ls: aynen ben biraz paslanmıştım. Hem biraz açılmışta olurum güzel güzel gayet iyi.

Rs: umarım öyledir. Yoksa hayallerimiz bir deli uğruna...( Birbirlerinin sözlerini tamamlıyorlar.)

Ls: başını alıp gidecek...

One Love|BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin