7

64 8 0
                                    

Junkook' dan kolumu kurtarınca hemen kızlara yetiştim. Neyse ki ne olduğunu sormadılar ben seni döverdim ama sen okulda olduğumuza dua et.

Ls: eeee şimdi ne yapicaz.

Jn: bir şekilde onlara bunu unutturmamiz lazım.

Bir anda Rose'nin telefonu çaldı.

Rs: patron arıyor.

Jn: çabuk aç.

Telefon konuşması

Rs: alo patron ne oldu.

Jw: çabuk buraya gelin.

Rs: peki neden.

Jw: size göstereceğim birşey var.

Rs: tamam peki ya okul ne olcak.

Jw: ben sizin için izin aldım.

Rs: peki tamam görüşürüz.

Jw: görüşürüz.

Telefon konuşması biter

Ls: eee ne dedi.

Rs: bize göstereceği birşey varmış.

Js: ne acaba.

Ls: oraya gidince doğal davranın. Ama doğal dediysem normal halimiz gibi abuk subuk davranmayin.

Rs,jn,js: tamam

Ben grubun en küçüğü olsam da lideri sanki benim grubun ama en büyüğümüz neyse onlar bu durumdan memnun zaten.

Ls: kızlar yine BTS geliyor. Hadi hızlıca kaçalım bakalım ne yapacaklar. 3 diyince koşalım.

Rs,jn,js: tamam.

Ls: 1,2,3 koş.

Hemen hızlıca yerimizden kalkıp koşuyormuş gibi hızlı yürümeye başladık. Ve hemen okulun arkasına gidip aşağı atladık. Onlar ise arkamızdan gelmiş olacak ki bize bakakaldılar. Ve hızlıca patronun gönderdiği arabaya bindik. Onlara baktığımda hala arkamızdan bakıyorlardı. Bende cami açarak dil çıkarttım. Junkook' ise gözüm senin üzerinde işareti yaptı. Suga ise eliyle sizi oldürücem işareti yaptı. Bende orta parmak çektim hepsi şaşkınca bana bakıyordu sonra içeri geçip cami kapattım. Uzun bir aradan sonra şirkete vardık. Hemen arabdan indik güvenlikte bizim yanımızda geliyordu. Biz kapıdan girince onlarda dışarda kaldı. Bizde hemen asansöre binip yukarı çıktık asansör durduğunda asansörden inip patronun odasına doğru yola koyulduk en sonunda aynı şeyleri tekrarladım.

Ls: unutmayın doğal davranın ama abuk subuk davranmayın.

Js: bu kaçıncı oldu okuldan beri aynı şeyleri söyleyip duruyorsun.

Jn: tamam yeter.

Rs: bak Lisa gerçekten bıktık susmassan seni susturmasını bilirim.

Ls: tamam sakin olun size iyilikte yaramıyor arkadaş ya. Hadi Rose kapıyı çal.

Rs: tamam.

Rose kapıyı çaldı. Bizde içeri geçtik.

Jw: hoşgeldiniz kızlar.

Ls: ben hiç hoşgelmedim.( Sessiz söyledi.)

Rs: Lisa sussana.

Ls: üff tamam be.

Ls: hoşbulduk hoşbulduk. Eee bu kızlar kim.

Jw: evet işte bende onu göstericektim size size yardım edicek olan üç kişi daha sizle birlikte kalıcaklar. Sizle aynı okula gidecekler.

Ls: tamam. O zaman kendimizi tanıtalım. Merhaba ben Lalisa manoban ama bana Lisa diyebilirsiniz grubun lideri gibiyim.

Rs: merhaba ben Park Chaeyoung ama bana Rose diyebilirsiniz.

Js: merhaba ben kim jisoo lütfen bana jisoo diyin grubun en büyüğü benim.

Jn: bende kim jennie ama bana jennie diyin.

Hepsi: tanıştığımıza memnun olduk.

??: Merhaba ben Momo.

( Adının kısaltmasi Mm)

??: Merhaba ben Chaeyoung.

( Adının kısaltmasi Ch)

??: Merhaba ben tzuyu.

( Adının kısaltmasi Tz)

One Love|BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin