5

83 9 0
                                    

Lalisa ağzından;

İçerde yoğun içki kokusu vardı. İnsanın başını döndürecek dereceden işte benimde hoşuma giden bu hemen çaprazımız da boş bir masa vardı oraya oturduk. Biz oturduktan bir kaç dakika sonra yedi erkek geldi kimdi şimdi bunlar hiç uğraşamam ben buraya eğlenmeye geldim kavga etmeye değil.

Ls: ne istiyorsunuz?

Js: peki ne istiyorsunuz değil ilk önce siz kimsiniz?

" Merhaba ben namjoon ama bana rm diyebilirsiniz."

Js: merhaba rm ben jisoo

Rm: merhaba ben diğerlerini tanıtayım. Bunlar  junkook, Jin, jhope, suga, jimin, taehyung diğer adı ile V.

Hepsi birden: tanıştığımıza memnun olduk.

Ls: ben Lisa

Jn: ben jennie

Rs: ben Rose

Js: bizde tanıştığımıza memnun olduk.

(Ad kısaltmaları suga sg junkook jk rm jimin jm Jin V jhope jh)

Sg: şimdi yerimizden kalkın.

Jn: siktiğimin yerinden  kalkmıyoruz.

Js: yaaa sakin ol jennie bence beraber oturabiliriz değil mi?

Rm: bence de beraber oturmakta sakınca olmaz hadi çocuklar.

Hepsi birden: offf tamam.

Js: güzel.

Ls: aaaa bakın dans ve şarkı söyleme yarışması var hadi kızlar yapalım mı?

Rs: fark etmez bence de olur.

Js,jn: olur.

Jk: ben sizin yapabileceğinize inanmıyorum.

Ls: öyle mi?

Jk: öyle

Ls: görücez bakalım hadi kızlar su oglanlara ne kadar iyi olduğumuzu gösterelim ben gidip adımızı yazdiriyorum.

Jn: tamam hızlı ol.

Ls: okey come on baby

Hemen gidip adımızı yazdırdım ha bu arada grup adımız BLACKPİNK olarak yazdırdım.

Yarışmayı sunan kişi: evet izliyiciler şimdi ise karşınızda BLACKPİNK alkışlarınızla sahneye gelin lütfen kızlar.

Hemen sahneye yürümeye başladık BTS yapamaz diye bize bakıyordu ben size göstericem özellikle o tavşan dişli junkook'a görsün o pislik zaten yakışıklı da değil ( evet Lisa ve yazarın carpilmasina çok az kaldı hepsi yalan çok yakışıklı😅😅)

Sarkimizin ne olacağını söyledik ve müzik çalmaya başladı bizde şarkıya başladık.

İki tane şarkı söyledikten sonra hemen dans etmek için sarkimizin adını da söyledik.

One Love|BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin