0.6

277 16 3
                                    

Aylar sonra tekrardan merhabalar. Aslında devam etmek gibi bir niyetim yoktu. Saçma bir sekilde aksiyonlu geçen günlerim bana bir hayli uzun gelirken bununla uğrasamam diye düşünmüştüm ama baktım ki istek fazla neden olmasın diye düşündüm. Hem biraz kafa dinlemek benimde hakkım dimi xdbşdh
Kısa bir bölüm ama herkese iyi okumalar :)

Bakışmalı yemeğin ardından kan çıkmadan herkes evlere dağılmıştı. İkisi de ne kadar gıcık olduklarını söyleselerde bu çekişme onları istemsizce güldürüyordu.

Ertesi sabah hafta sonu gerekçesiyle olabildiğince yatağında vakit geçirmek istiyordu Camila. Tabi evren onunla aynı fikirde değil gibiydi..

Camila

Kapının sürekli olarak çalmasıyla ağlamaklı sesler çıkardım. Gerçekten neden düzgün bir uyku çekemiyordum ki ben. Önce yanlışlıkla kurduğum alarm, sonra yüzüme vurup duran güneş ışığı ardından gelen bu susmak bilmeyen kapı sesi. SADECE UYUMAK İSTİYORUM, LÜTFEN!

Sonunda pes etmiş olucak ki zilin sesi durdu. Yüzüme bir gülümseme yayılırken tekrar uykuya dalmak için zorladım kendimi. Tabi kapım bir öküz tarafından kırılıp açılıncaya kadar..

"CAMİLA!"

Kendimi anında yerde bulurken kocaman açılmış gözlerime bir süre etrafa bakınıp olanları algılamaya çalıştım.

"NOLUYOR LAN"

"Ah şükürler olsun hayattasın."

"Sanırım kalçam kırıldı ah.."

Krystal yanıma gelip kalkmama yardımcı oldu. Yatağıma oturduğumda birseyin yeni farkına varmıştım.

"Lan kapımı niye kırdın gerizekalı?"

"Ya ne biliyim sen kapıyı bir saattir açmayınca belki ölmüşsündur diye korktum. Anahtarımla kapıyı açtım sonra buraya uçtum işte.."

"Peki.. izninle sana birkaç sorum olucak"

"Evet?"

"1.si madem anahtarın var neden kapıyı yumrukluyorsun. 2.si hadi iceri girdin niye kendin açmadan önce kapıyı kırıyorsun? 3.sü ben niye ölüyorum amınakoyim. 4.sü de.. sen bu kapıyı nasıl kırdın lan?"

"Senin ağzın çok bozulmuş Camz. Ayıp annen duymasın."

"Krystal.."

"Söyle canım"

"Beni yoruyorsun.."

"Bende seni seviyorum aşkım" diyerek öpücük attı. Elimi alnıma vurup bir süre durdum. Ardından ayağa kalkıp Krystal'e döndüm.

"Şimdi lavaboya gidiyorum. Ardından duş alıcam. Sende kimi çağırıyorsan çağır döndüğümde bu kapıyı eski haliyle görmek istiyorum." Diyip zar zor yürüyerek lavaboya doğru adımladım. Sanırım kalçam cidden kırıldı.

Ben duş alıp çıkmışken içerden sesler geliyordu. Bornozuma sarınıp kapıyı araladım. Krystal tamir için birini çağırmış olmalıydı. Koridorun başına geldiğimde

"Krystal nerd-" demem kalmadan karşıma çıkan kişiyle çığlık attım.

"Has-" diyerek beni süzen Lauren ile gözlerim kocaman açıldı.

"SENİN EVİMDE NE İŞİN VAR?" Sorum yanıtsız kalırken üstümü toparladım.

"B-ben şey Krystal.. Amber.. kapı şey olunca.. ben"

"Lauren ne diyorsun?"

"Ah giyinip aşağı in." Diyerek hızla uzaklaştı. Bir süre bakakalmışken bende hızla toparlanıp odama girdim. Kırık kapıyı kapatmaya çalışırken arkamı dönüp yaslandım ve bir süre nefeslenmeye çalıştım. Olanları göz önünde bulundurunca yüzüme yayılan gülümsemeyle boğazımı temizledim ve giyinmek için dolabıma yöneldim.

Sonunda giyinip aşağıya indiğimde içerde oturmuş birşeyler konuşan Lauren ve Amber' ı geçip mutfağa yöneldim. Kahve hazırlamaya çalışan Krystal'e dönüp iki elimi belime yerleştirdim.

"Aa geldin mi"

"Geldim gelmesine de bunlar niye geldi?"

"E sen demedin mi kimi çağırıyorsan çağır şu kapıyı tamir ettir diye?"

"Ya dedim ama onlar ne alaka? Kim tamir edicek?"

"Aslında onlar etmicek.."

"Lan niye çağırdın o zaman?"

"Ya Camz bu ara fazla mı agresifsin. Bir yasemin yapıyım istersen rahatlarsın."

"Ben iyiyim de sende bir gariplik var asıl. Hani sinir oluyordun sen Amber'a. Geçen gün sövüp durmadın mı sabaha kadar? Ne değişti yahu. Dün yemek yedik bugün durduk yere onu çağırıyorsun. Yanında da promosyon olarak bu geliyor" soruma karşın krystal sadece bakmakla yetinince gözlerimi kıstım. Tam sıkıştırıcaktım ki içeri giren Amber'la ona döndük.

"Günaydın Camila" dedi kocaman gülümseyerek

"Günaydın Amber. Kusura bakma duştaydım bilmiyordum geliceğinizi"

"Hiç sorun değil asıl sen kusura bakma. Krystal gelin kahvaltı yaparız beraber diyince kırmak istemedim" dedi Krystal'e dönüp gülümserken. Krystal de ona doğru utangaç bir gülümseme sunup bana kaçamak bakışlar atınca ikisi arasında mekik dokudu gözlerim.

"İyi yapmışsınız ya güzel olur böyle değişiklik falan." Dedim imali bir bakışla. Sırıtışı büyürken kafa salladı.

"Yalnız kahvaltıyı dışarda yapmalıyız sanırım. Henüz eve alışveriş yapamadım da.."

"Ah hiç sorun değil, dönüşte de senin için markete uğrarız hm? " diyerek mutfağa giriş yapan Lauren ile bakışlar ona döndü. Kısa bir bakışma yaşadıktan sonra biraz önce olanların aklıma doluşmasıyla bakışlarımı başka yöne çevirdim. Başımı sallayıp

"Pekala ben üzerime birşeyler alıp geliyorum çıkarız." Diyip hızla çıktım ordan. İnce bir hırka giyip cüzdanımı telefonumu ve anahtarımı aldıktan sonra aşağı indim. Herkes kapıda durmuş bekliyorken

"Hadi çıkalım" dedim. Lauren'in arabasıyla gelmişlerdi. Onu burda bırakıp benim arabama yöneldik. Krystal hemen yanımda yerini alırken diğerleri arkaya geçti.

"Nereye gidiyoruz?" Sorumla herkes birbirine bakarken Lauren

"Sahil kenarında bildiğim güzel bir yer var. Oraya gidebiliriz" diyince herkes onayladı. O navigasyondan yeri bulurken Krystal müzik açmış sözlere eşlik ediyordu. Amber'da ona katılınca birbirlerine bakıp güldüler. Yandan Krystal'e bir bakış atıp güldüm. Vardır bir haller, neyse öğrenirdim yakında..

Ortak (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin