Siemka 😁
Na początku żeby było wam łatwiej się wczuć że tak powiem pokarze wam bohaterów którzy będą się na razie najczęściej pokazywać że tak powiem . Później jak sytuacja się rozkręci dodam rozdział pod tytułem „ Nowi bohaterowie" więc nie przedłużając i nie zawracając wam tyłków 😂 o to oniLetty Rodriguez / Veronica La cross 22 lata ( później zrozumiecie dlaczego 2 imiona)
Han Lue 24 lata. Zna się na drifcie lepiej niż kto inny. Jak nie ma czegoś w rękach lub w buzi to szaleje ( nie no tu akurat przesadziłam robi to dlatego bo walczy z nałogiem palacza xd czy jak to tam się nazywam) nie mówi o swoich uczuciach na głos , jest zabawny i wygadany .Twenkie ( przepraszam jeżeli źle napisałam) 22lata - twenkie jest przyjacielem Letty to on stał się jej pierwszym przyjacielem w LA. Jest on miłym , zabawnym i rozgadanym chłopakiem który kocha samochody tak jak Letty .
Dylan La cross 26 lat ( jak możecie się domyślić to jest brat naszej Letty jest najstarszy z całej czwórki)
Tyler La cross 23 lata ( również jest starszym bratem Letty)
Mia La cross 25 lat ( siostra Letty )
Sasha Lopez 22 lata - przyjaciółką Letty zaprzyjaźniły się na pierwszym wyścigu Letty w LA. Jest ładna i sympatyczną dziewczyną ale kiedy chodzi o przyjaciół lub rodzinę zamienia się w potwora.
( Poprostu musiałam go tu dodać ale on tu będzie zupełnie kimś innym)
Dominic Toretto 22 lata - przyjaciel Letty z dzieciństwa. Jest opiekuńczy kochany ,( i tak wiem że znowu się powtarzam )zabawny . Potrafi zadbać o swoich i może nawet za nich zabić ale kiedy trzeba potrafi się uspokoić .Myślę że to wszystkie osoby które powinniście znać ponieważ pokażą się w najbliższych rozdziałach . Po tym zapoznaniu się z bohaterami napisze wam wszystkie niezbędne informacje np. ile będzie rozdziałów w tygodniu i takie tam najważniejsze . Dodam że dla każdego z nich najważniejsza jest rodzina ale napisała to tylko przy Dominicu bo to jest jego że tak powiem znak rozpoznawczy. W razie jakichkolwiek błędów lub pytań piszcie od razu. 😁💋
Ps. Informacje wstawię od razu po rozdziale z bohaterami . W informacji dowiecie się dlaczego nie opisałam tu Letty i jej rodziny .
CZYTASZ
Life is just Ride or die *ZAWIESZONE*
Action18 letnia Veronica La cross to brazylijka która zmienia imię i bierze nazwisko matki po czym opuszcza rodzinne strony i wylatuje do Los Angeles. Zamieszkanie tam to było tylko jedno z jej marzeń więc czemu by nie miała go spełnić skoro ma pieniądze...