W tym rozdziale pokażę wam bohaterów którzy będą nowi w moim opowiadaniu.....
Julie Brown . Jest ona dziewczyną brata Letty , Dylana . Jest ona piękną , mądrą i utalentowaną dziewczyną. Tak samo jak Dylan kocha samochody i zna się na mechanice . Jest ona w tym samym wieku co Dylan . Są razem od 15 roku życia , a znającą się od 5 roku życia.
Lily Marrow. Jest ona dziewczyną brata Letty , Tylera . Jest miła , ładna utalentowana i zawsze jest pełna energii. Lubi samochody tak samo jak Tyler i też zna się na mechanice . Jest z Tylerem od 19 roku życia i zna go też od 19 roku życia . Poznali się na wyścigach i po kilku spotkaniach i rozmowach zakochali się w sobie . Jest to świeży związek ale widać gołym okiem że emanuje od nich miłość na kilometr.
Jessie. Jest on przyjacielem Letty. Bohaterka poznała go na swoich pierwszych wyścigach w L.A . młodości był świetny z matematyki i algebry, cierpiał jednak na ADHD i nie radził sobie j z innymi przedmiotami, przez co nie ukończył szkoły i nie mógł pójść na studia. Kiedy jego ojciec trafił do więzienia, dołączył do ekipy Toretta która dopiero się powiększała . Ma poczucie humoru , jest miły i szalony . Jest on odpowiedzialny za naprawę , tworzenie , projektowanie i budowę samochodów .
Vince. Jest on jednym z członków ekipy Doma Toretto. Z Letty poznał się on na jej pierwszych wyścigach w Los Angeles , a z Dominiciem i w klasie do której doszedł Toretto po swojej przeprowadzce z rodzicami . Pracuje on w warsztacie Toretta ale po pewnym czasie będzie on pracował z resztą w warsztacie Letty. Jest zabawny , pewny siebie i mily ale tylko dla osób które nie krzywdzą jego rodziny .Zajmuje się on budową i naprawą samochodów .
Leon. Jest on jednym z członków ekipy Doma Toretto. Z Letty poznał się on na jej pierwszych wyścigach w Los Angeles , a z Dominiciem na jego pierwszych wyścigach w wieku 15 lat . Dołączył on wtedy do jego „rodziny" wraz z Jessiem . Jest on zabawny i miły ale tylko dla osób które nie krzywdzą nikogo z jego bliskich. On również będzie pracował u Letty w warsztacie. Zajmuje się on budową i naprawą samochodów.
Cristal Toretto 21 lat . Jak pewnie zauważyliście jest ona siostrą Doma Toretto . Ona raczej nie pakuje się w takie problemy jak Dominic . Jest ona raczej spokojna i potrafi zachować zimną krew , ale jeśli w gre wchodzi niebezpieczeństwo zagrażające któremuś z człownków jej rodziny może spuścić niezły łomot . Pracuje ona w sklepie który kiedyś należył do ojca o nazwie ,,TORETTO'S". Dom też tak jakby tam pracuje ale bardziej przychodzi tam do swojego ,,biura" aby ogarnąć jakieś sprawy związane z warsztatem czyli np. papiery , dokumenty i zlecenia .
Brian O'Conner 22 lata . ( dam wam mały spojlerek tego co może się dziać ) jest on pracownikiem w sklepie z częściami samochodowymi . Pracuje on dla Harrego . Harry to znajomy Toretta i jego rodziny . Dom często kupuje od niego części do tiuningów i NOS . Mieszka on w Los Angeles i ma dwie ,,twarze" . Za dnia pracuje w sklepie z częściami samochodowymi , a wieczorami trenuje swoją jazde samochodem np. drift itp. Jego marzeniem jest wystartowanie kiedyś w wyścigach o których wiedzą tylko nie liczni . Ma on też pewien sekret o który dowiecie się w najbliższych rozdziałach ............
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Już tutaj chce was przeprosić za to że nie dodawałąm rozdziałów przez dobre dwa tygodnie ale nie potrafiłąm jakoś się zebrać i czegoś dla was napisac. Więc mam nadzieje że opisałam wam wszystkich bohaterów którzy będą sie teraz często pojawiać i widzim sie w najbliższych rozdziałac. A i zapomniałabym wam powiedzieć że tamten rozdział ten przed tym rozdziałem ,,Nowi Bohaterowie" to był ostatni rozdział z ,,serii" 4 lat przed wydarzeniami i teraz bede pisała wydarzenia które dzieją sie w czasie terazniejszym. :)
Mam nadzieje że będą wam się podobać . Następny rozdział pojawi się jutro około godziny 18:00 lub 19:00 . Pamiętajcie że jakie kolwiek pytania możecie mi zadawać w komentarzach a jeśli się wstydzicie to na priv :) Jak macie jakieś pomysłi czy coś w tym stylu to też śmiło piszcie :)
Kocham was i trzymajcie się ciepło
Wasza LettyOrtiz4321
CZYTASZ
Life is just Ride or die *ZAWIESZONE*
Azione18 letnia Veronica La cross to brazylijka która zmienia imię i bierze nazwisko matki po czym opuszcza rodzinne strony i wylatuje do Los Angeles. Zamieszkanie tam to było tylko jedno z jej marzeń więc czemu by nie miała go spełnić skoro ma pieniądze...