Van

56 10 39
                                    

Bu saçma sikimsonik hikayeye hepiniz velkamdiniz. Şöyle ki düşündüm,taşındım bu 2 hafta tatilde ihtiraslı bir aşk hikayesi yazayım dedim ayriyetten baktım watty'de safik hikayesi yok nayıır nolamaz didim,böylelikle saçma ama bir o kadar da saçma bir kurgu ortaya çıktı. Uzun uzun şeyler yazmak yerine kısa kesiyorum o zaman karşınızda Aşk-ı Mükemmellito!!!!!!

Medyada tatliş safik var

***

Her zaman ki gibi fitnıs salonuna gitmek için uyandım. Üzerime pembe,parlak ve neon renginde ki taytımı giyip,üstümede ' sexy and I know it ' yazan sarı tişörtümü geçirdim.

Mutfağa gidip 5 tabak kısır,7 tabak dolusu sarma,827376327 tane lahmacun ve sağlıklı beslendiğim için 1 adet avokado yedim.

Portmantodan yeşil kürkümü alıp omuzlarıma nazik bir şekilde yerleştirdim. Bu yeşil kürkü geçen hafta niv york da gezerken ' sale ' yazan bir yerden almıştım.

(İzlemenizi tavsiye ederim gülme garantili)

Ayağımada 38 numara ev terliği geçirip,evden çıktım. Sokakta yürürken herkes bana bakıyordu ee bi zahmet baksındılar sosyetenin 1 numaralı güzeli Safiye Soyman'ı her yerde bulamazlar sonuçta.

10 dakikalık yürüyüşün ardından fitnıs salonuna gelmiştim. Salona girdiğim de yine herkes bana bakıyordu onları umursamayıp bi kaç dambıl alıp kaldırdım.

Bir süre sonra sıkılmıştım bir yere oturup soluklanmaya başladım. Tam ayağa kalkacaktım ki salona birisi girdi daha önce hiç buralarda görmediğim,sosyetenin yakışıklılığı ile dikkatini çeken Faik Ebeniseveroğullarıgildi bu gelen.

Ve ben onun tontiş göbek deliğinde ki pamuğa vurulmuştum.

1.bölüm sonu...

Bence hoj oldu ya neysem bi daha ki bölümde görüşmek üzere bol el yıkamalı günler dilerim.

Aşk-ı Mükemmellito || SafikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin