Bölüm-1

12.4K 29 1
                                    

Çok garip annem evini değiştirmişti.
Kapıyı çaldım ve karşıma annem çıkınca ona sıkıca sarıldım.
Neler oldugunu hepimiz biliyoruz sevgilimden ayrılınca kaçma hissi duyulur.
Annemin adı Maria.
Maria "Hoşgeldin tanrının verdiği melek" dedi.
"Hoşbuldum anne, seni gördüğüme sevindim."
Annemle babam ayrilinca 12 yaşındaydım. O sıralar babama hayranlığımdan dolayı babamla kalacağım diye mızmızlanmıştım.
İşe yaratmıştı ve babamla kalmıştım, düne kadar. İlk uçakla buraya gelmiştim.
Annemle telefonda konuşurken bana söylemesi gereken birşey olduğunu söylemişti.
Annemşe sarılmamız biterken arkadan 'kim o askim' diye biri bağırdı.
Ben bön bön bir anneme bir adama bakıyordum.
'Anne?' Diye sordum.
Annem beni içeri davet eder gibi vücuduyla yönlendirdi. İçeri geçince koltukta benim yaşlarımda bir genç daha vardı. Yandaki koltuğa oturdum. Elinde telefonuyla oynuyordu hoş bir çocuktu.
'Evet anne?' Diye sorumu yeniledim. Bu adamların ne işleri vardı merak etmiştim.
"Kızım ben kısa bir süre önce evlendim, bu kocam Charlie" deyip olgun adamı gösterdi.
Hemen sözünü kesip "Ne anne evlendin ve bana söylemedin mi? Ah sana inanamiyorum. Babamin haberi var mı?" Annem evet der gibi başını sağlayınca "Vaov harika gerçekten harika bunu benden neden sakladınız?" Diye bağırdım ve cevap alamayacağımı görünce evden hızla çıktım.
Şimdi bir şekilde sahili bulmuş denizdeki beyaz dalgalari izliyordum.
Birden yanima biri geldi ona baktigimda evdeki genç çocuk olduğunu gördüm.
"Ah seni buldum küçük üvey kardeşim"
"Lütfen siktir ol"
"Ah o güzel dudaklarına yakışıyor mu bu laflar, hadi gel seni eve götüreceğim" dedi.
"Gelemeyeceğim, gidebilirsin"dememle kolumdan tutup beni kaldırdı ona karsi koymaya çalışınca beni kucakladı.
Bir arabaya zorla birdirip emniyet kemerimi taktı. Arabayi çalıştırıp, eve sürdü. "Ha bu arada ben james senin üvey abin oluyorum ama sen bana james abi diyebilirsin"
"Tamam james abi" dedim masumca ama bundan pek hoşnut olmamıştı. Kabul edeceğimi düşünmemişti galiba...
"Sexy ayıcığımda diyebilirsin ama ebebeyinlerimiz olmadığı sürece"
"Neden diyecekmişim"
"Seninle çok eğleneceğiz"
"Ben senin eğleneceğin kızlardan değilim"
"Belki"

Üvey SevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin