Bölüm-2

10.2K 28 0
                                    

Beni kolumdan çekiştirerek eve sürükledi.
Kapıyı açmadan önce bana bakıp sırıttı bende ne sırıtıyorsun gibi bakınca birden saçlarımı tuttu ben acıyla inlediğimde yüzümü kaldırıp bana yukardan bakarak sırıtmasına devam etti.
Saçımı bırakıp düzeltti ve kapıyı açtı.
Buda neydi böyle sanki itaat
etmeyen bir sürtükmüşüm gibi hissetmiştim bir an. Bu anı ona ödetecektim.
Maria "Kızım beni çok endişelendirdin ah nerdeydin meleğim çok özür dilerim sana söylemem gerekirdi" dedi.
"Evet anne söylemen gerekirdi buraya gelirken iki yabanci adamla yaşayacağımızı bilmeliydim." Deyince annemin canını acıttığımı farkettim ve cenemi kapadım.
Üvey babam olduğunu düşündüğüm adam elini uzatıp "merhaba ben Charlie" dedi. Sıcak bir gülümsemesi vardı. Bende sıcak bir gülümsemeyle "Merhaba bende Alice tanıştığıma memnun oldum hoş bir adama benziyorsunuz" diye karşılık verip elini sıktım adam çok yakışıklıydı.
Charlie oğluna dönüp "James kardeşinle tanıştın mı?" Diye sorunca James tatlı bir gülümsemeyle "Evet baba tanıştık çok hoş bir kıza benziyor iyi anlaşıcaz galiba" deyince çok şaşırdım.
James bana dönüp "hadi gel canım sana odanı göstereyim" dedi ve kapının yanında duran valizimi alıp yukarı cıktı. Bir an ona içim ısınmıştı onu takip ediyordum.
"Burası benim odam" diyip kapıyı açtı siyah ve gri olan oda çok asi görünüyordu. "Siktir herşeyin çok uyumlu bir güzelliği var" deyince "Ama bir daha küfür duymayayım lütfen şu tanrı vergisi suratına hiç yakışmıyor." Odadan çıkıp bir yan odaya gidip "Burası senin odan" deyip kapıyı acınca "inanmıyorum burası çok..." Ah vanilya ve toz pembe çok hoş gözüküyordu ama benlik değildi.
"Çok beğendin değil mi? Ben tasarladım"
"Evet çok güzel bayıldım teşekkürler."
"Bu arada benim odamdada kalabilirsin bir süre sonra burası senin odan olamayacak"
"Neden?"
"Annen benim kardeşime hamile"
"Ne kadar süredir?"
"3 aylık galiba"
Hemen aşağıya koşup Anne diye bağırdım.
"Efendim kızım"
"Anne hamile misin?"
"Ah evet alice üzgünüm sana söylemediğim için"
Birden durdum annem hamileyse onu üzmemem gerekirdi.
"Anne bu çok güzel bir haber"
Deyip ona sarıldım oda bana sıkıca sarılıyordu. Biraz şaşırmış gibi gözüküyordu.
"Peki cinsiyeti belli mi?"
"Evet tatlım bizim bir kızımız olacak"diye söyledi Charlie.
"Harika bu çok güzel olacak" siye sırıttım. Birlikte sarıldık (Charlie-Maria-Alice)
Ayrılınca eşyalarımı düzeltmek için yukarı cıktım. Odama girip elbiselerimi yerleştirirken James odaya girdi.
Bir süre beni izleyip sonra kıyafetlerime bir göz attı. "Hiç kısa ve parlak kıyafetin yok mu?"
"Tek bunlar var" diyip geçiştirdim. Ben ne yapacağım ki o tarz kıyafetlere anlamadım. Çekmeceleri karıştırdında iç çamaşır cekmecemi acınca ben durup onu izledim biraz kurcalayıp. "Bunlar çok basit şeyler sen vajinana önem vermiyor musun? Dur bende daha iyileri var" deyip çıktı ve bir kaç dakika sonra elinde sanırım saten ve ipekten tangalarla geri döndü. "Bunlar senin sağlığın için daha önemli bebeğim" dedi ve onları iç çamaşır çekmeceme koyup diğerlerini alıp çıkarken "Hey dur ne yapıyorsun hem o çamaşırların sende ne işi var" deyice "Seni koruyorum abiler bunun için vardır öyle değilmi" deyip çıkınca sinirlenmiştim biraz.
Eşlarımı bitirince aşağı indim akşam yemeğini beraber yemiştik yorgun oldumumu gören Charlie "Alice sanırım yorgunsun yukarı çıkıp uyumak istermisin?"dedi.
"

İyi olur ama yanlız kalmak istemiyorum." Deyip yemekleri toplamaya başladım.
"Aşkım senin içinde sorun olmazsa alice'i uyutabilirmiyim?"dedi Charlie.
"Sorun olmaz bebeğim"dedi annem.
"Ah charlie hiç sorun değil tek başıma uyuyabilirim"
"Olmaz canım kırmızı başlıklı kız okuyacağım sana" dedi charlie. ikimizde güldük. Yukarı çıkıp geceliklerini giyeceğini söyleyip kendi odasına girdi bende geceliklerimi giyip. Yatağa girdim charlie yanıma gelip oda yatağa girdi onun göğsüne uzanacak pozisyon aldıktan sonra kırmızı başlıklı kızı anlatmaya başladı ve ben uyuyakaldım.
Sabah olunca biri beni öperek uyandırdı omzumu yanağımı boynumu öpmüştü kim olduğuna bakmak için başımı çevirince Jamesin olduğunu gördüm. "Ah james ne yapıyorsun bırak beni"
"Seni öpüyorum ve öpmeyede doyamıyorum doyulmaz bir tadın ve kokun var"

Üvey SevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin