Usne su nam se spojile.Moje oči bile su širom otvorene,a njegove zatvorene.
Odaljio se od mene i ozbiljno me pogledao zbog čega sam se još više zbunila.Je l' on to mene poljubio?
Jednu ruku stavio je na moj obraz,a onda se opet polako približio.Gledao me je pravo u oči odaljen samo nekoliko centimetara.Nisam znala šta da uradim pa sam pokušala da se prisetim nekih filmova koje sam gledala i odlučila da samo zatvorim oči.Sad on treba da me poljubi.
Nestrpljivo sam čekala.Iako mi se činilo da čekam sto godina verovatno nije prošlo ni dve sekunde.Opet su nam usne bile spojene,ali ovaj put nije bio kao prvi.Prvi put su nam se usne samo dotakle,a ovaj put bio je to onaj pravi poljubac.Bio je to moj prvi poljubac.
Ljubio me je,a ja sam nespretno uzvraćala poljupce.On je sada bio centar mog sveta i sve oko čega sam se do malo pre brinula nestalo je.
Idalje zatvorenih očiju nevoljno smo se odvojili jedan od drugog.Kada sam otvorila oči gledala sam ka dole jer nisam mogla da skupim hrabrosti da ga pogledam.Srce mi je divljalo u grudima.
,,Šta ćemo sad?",pitao me je,a ja sam ga pogledala očima punim nade i sreće.Nasmejao se i opet me poljubio,ali ovaj put u obraz.
,,Da kažemo tvojima da sam te ukrao?",šapnuo mi je na uvo sa zločestim osmehom na licu.
,,Ne!",uspaničeno sam odgovorila zamišljaući kako bi to izgledalo.
,,Hmm...onda da si krenula sa mnom,ali dobrovoljno?"
,,Ne!",ponovila sam,,Reći ćemo im onako kako je bilo."
,,Ali ovako je zanimljivije...",rekao je napravivši tužan izraz lica.,,Evo ga autobus!",na ove reči sam se okrenula da pogledam ka putu.
,,Jedva čekam da vidim reakciju tvojih roditelja kad čuju da si pobegla s dečkom.",rekao je ulazeći u autobus,a meni su njegove zadjne reči ostale da odzvanjaju u glavi.Pobegla s dečkom.
Znači sada smo dečko i devojka,pomislila sam osećajući da mogu da poletim od sreće.
YOU ARE READING
Zabranjena ljubav
ContoČetrnaestogodišnjoj Anastasiji sviđa se Enes koji je četiri godine stariji od nje. Zbog razlike u godinama Anastasija odlučuje da nikome ne priča o osećanjima koja gaji prema njemu pa čak ni svojoj najboljoj drugarici, Jovani. Odjednom odlučuje se n...