Martinus je zamilovaný?!

45 2 0
                                    

Martinus:

Ráno:
Bylo 6h ráno a mě zazvonil budík. Jelikož bylo pondělí tak se mi vůbec nechtělo stávat(to se mi nechce nikdy když musím ráno vstávat do školy) tak jsme ještě 5 minut ležel v posteli. No a potom jsem si řekl že bych už mohl vylézt z té postele a jít se do kuchyně najíst.

V kuchyni:
Když jsem přišel do kuchyně tak už tam seděl Marcus u stolu a máma která nám chystala snídani. "Dobré ráno" řekl jsem když jsem přišel do kuchyně. "Dobré ráno" odpověděl Marcus s mámou. Zeptal jsem se co bude k snídani? Máma mi odpověděla že nám dělá toasty. Sedl jsem si na proti Marcusovi. Ještě jsme si chvíli povídali než nám máma donesla na stůl talíř s toasty a sklenici s džusem. Děkujeme řekli jsme zároveň. Než máma odešla do práce tak nám řekla že si máme vzít toasty do školy. Potom odešla. Jako první jsem všechno snědl a vypil řekl jsem Macovi že jdu do koupelny. Marcus mi na to kývl hlavou a jedl dál.

V koupelně:
Když jsme přišel do koupelny tak jsem se svlékl a šel se vysprchovat. Když jsem se vysprchoval tak jsme na sebe hodil župan a šel si vyčistit zuby. Když jsme si je dočistil tak jsem na sebe našplíchal deodorant. Potom jsem si prohrábl vlasy a šel do pokoje se převléct.

Na sebe jsem si vzal černé rifle a bílé Adidas triko. Potom jsem si vzal věci a batoh a šel jsem dolů ke dveřím kde už na mě čekal Marcus. "Tak jdeme?" zeptal se mě Marcus. Já jsem mu řekl že jo a tak jsme šli na autobus který nám jel v 7:35h

U školy:
Když jsme dojeli tak bylo 7:42h. Hned jak jsme vystoupili tak už tam na nás čekali kluci. Ahoj řekli jsme si a šli jsme do školy.

Ve škole:
Když jsme přišli do třídy tak jsme hned uviděl Carol jak sedí v lavici s její nejlepší kamarádkou Amandou. Chvíli jsem se na ní díval. Ano jsem zamilovaný do Carol (ale ona o tom neví) . Když mě potom Marcus zatáhl za ruku ať si jdu už sednou že mi chce něco říct. Šel jsem si sednout vedle mého kamaráda Filipa do poslední lavice. Přede mě si sedl Marcus s jeho kamarádem Alexem. Povídali jsme si a potom mi Marcus řekl že to bylo moc nápadný když jsem tam stál a koukal jsem se na Karol. Potom zazvonilo a do třídy přišla učitelka.

Po škole:
Dneska jsme měli jenom 5h. Když jsme s Marcusem, Alexem a Filipem přišli před školu si sednout chvíli na lavičku tak jsem viděl Carol jak jde sama na zastávku. Řekl jsem klukům že musím ještě někam zajít. Když jsem došel na zastávku tak jsem si stoupl vedle Carol a čekal jsem než dojede bus.

V autobuse:
Když dojel autobus tak jsem nastoupil dřív než Carol a šel si sednout na volné místo když potom vedle mě někdo stál a zeptal se mě "Můžu si vedle tebe sednout?" hned jsem poznal že to je Carol. Koukl jsem se na ní a řekl jí že může a usmál se. Úplně se mi rozbušilo srdce. Asi po 2 minutách se mě zeptala jestli mám dneska čas řekl jsme jí že mám. A když slyšela moji odpověď tak se mě zeptala jestli nechci s ní zajít třeba do parku. Řekl sem jí že klidně. A potom jsem se jí zeptal v kolik hodin si dáme sraz. Dala mi do ruky lísteček a řekla mi "Tady máš doma na tohle číslo zavolej". Kývl jsem jí na to a ona vystoupila z autobusu a já vystoupil hned dvě zastávky po ní. Když jsem vystoupil tak jsme se vydal domů šel jsme rychlejší chůzí protože jsem chtěl být co nejrychleji doma.

Doma:
Když jsem přišel domů tak bylo 13:47h. Když jsem zabouchl dveře tak jsem rychle běžel do svého pokoje. V pokoji jsem si hodil batoh na zem a šel jsem si sednout na postel. Na posteli jsem si vzal telefon a zavolal jsem na číslo co mi na papírku dala Karol. Když mi to někdo zvednul tak řekl do telefonu "Ano?". Už jenom od hlasu jsem věděl že to je Carol a usmál jsme se.
-
Já: Ahoj tady Martinus Gunnarsen
Carol: Je ahoj tak v kolik si dáme sraz?
Já: Tak třeba v 15:00h na tvé zastávce?
Carol: Dobře. Tak Ahoj☺️
Já: Ahoj😊
-
Hned jak jsme hovor ukončili tak jsem si Carol uložil do kontaktů pod jménem Carol❤️. Bylo 14:07 a já jsem se šel vysprchovat. Když jsem se vysprchoval tak jsem na sebe našplíchal deodorant. Potom jsem šel do pokoje a jelikož se venku udělalo teplo tak jsem si vzal na sebe maskáčové kraťasy, bílé triko a černé sluneční brýle. Když jsem byl vysprchovaný a oblečený tak bylo 14:37h. Sedl jsem si na postel a zavolal jsem Macovi.
-
Já: Ahoj kdy přijdeš domů?
Mac: Ahoj no už jsem na cestě za 5 minut jsem doma.
Já: Ok tak ahoj
Mac: Ahoj
-
Když jsme spolu dovolali tak jsem si dal mobil na nabíječku a položil ho na noční stolek. Potom jsme šel do kuchyně si sednout ke stolu. Měl jsme hlad tak jsem si vzal banán a snědl ho u stolu. Když jsem ho dojedl tak zrovna přišel Marcus. "Ahoj Tinusi" řekl Mac. "Ahoj" řekl jsem. Martinusi ty jdeš ven že jsi tak hezky oblečený a navoněný? Jo to jsem ti chtěl říct když jsem jel domů autobusem tak se mnou jela Carol a zeptala se mě jestli si může sednout vedle mě. Já jsme jí řekl že může a když si za mnou sedla tak jsme si povídali a ona mi dala papírek s číslem na který jsem měl zavolat. Zavolal jsme hned jak jsem přišel domů. Zvedla to Karol a zeptala se mě jestli s ní nechci jít ven. "Fakt? Tak to se ti nedivím proč jsi tak hezky oblečený a navoněný😂" řekl Marcus. Máme sraz v 15:00h. Tak já si jdu do pokoje pro věci a už pomalu půjdu. Bylo 14:50. Tak jsem šel k Macovi do pokoje a řekl jsem mu že už jdu. Mac mi na to kývl a já šel dolů je dveřím. Vzal jsem si bílý Adidas boty a vydal se na zastávku.

Jelo mi to ve 14:54h. Když jsem dojel na zastávku kde jsme měli sraz tak bylo 14:57h. A já si sedl na lavičku a čekal na Karol. Když Karol přišla tak jsem ji pozdravil jako první a ona mě na oplátku taky.

Budu pokračovat příště v další kapitole. Ještě se chci omluvit za chyby jestli tam nějaké jsou (čeština mi moc nejde😂). Doufám že se vám tato kapitola líbila a doufám že se vám budou líbit i další. Můžete mi psát do "komentářů" jak se vám to líbí a můžete psát i nějaký nápady do příštích kapitol budu moc ráda☺️. A jestli se vám tahle kapitola líbila můžete zanechat i hlas budu mooc ráda😍🥰❤️.
Míša 🌸

💙Martinus a Caroline❤️[POZASTAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat