"Miluji Tě❤️"

37 2 0
                                    

"Když Carol přišla tak jsem jí pozdravil jako první a ona mě na oplátku taky."

Potom jsem řekl že bychom si mohli jít koupit zmrzlinu. Carol souhlasila a tak jsme šli do cukrárny. Když byla řada na zaplacení řekl jsem Carol že to zaplatím a ať si jde sednout ven na lavičku. Po 2 minutách jsem přišel za Karol a tak jsme si povídali a jedli zmrzlinu. Když jsme dojedli zmrzlinu tak jsem Carol řekl že jí někam zavedu. Carol nejistě kývla hlavou. A tak jsem Carol zavedl na moje oblíbené místo. Když jsme došli na moje oblíbené místo k louce na kopec tak jsme si sedli na lavičku.
Tam jsme si povídali a já jsme řekl Karol že jí musím něco říct a že jí to chci říct už delší dobu. Carol řekla a co? A já jsem řekl no víš "Miluji Tě❤️". Carol úplně stuhla. Tak to jsem vůbec nečekala😅. No vlastně jsem ti taky něco chtěla říct ale bála jsem se tvojí reakce... No víš asi tě taky miluju.. Jako jsi moc pěkný kluk a mám tě hodně ráda. No a pravda je venku. Řekl jsem. Chvíli jsme si ještě povídali a potom jsem řekl Carol: Nechceš zajít někam na jídlo mám celkem hlad. Dobře taky mám hlad 😅. Dobře zvu tě půjdeme do nějaké restaurace. Vzal jsem Carol za ruku a šel směrem do mé oblíbené restaurace. Když jsme došli tak jsme si sedli ke stolu a objednali si jídlo a také pití. Než nám donesli naši objednávku tak jsme si povídali o různých věcech. Po chvíli nám přinesli naši objednávku. Když jsme dojedli tak jsme si vzali svoje věci a šli jsme ven a já jsem řekl Carol že by jsme mohli jít k nám protože v počasí hlásili že by mělo pršet. Carol příjmula a tak jsme šli k nám. Když jsme došli k nám tak bylo 16:34h. Šli jsme ke mně do pokoje. Když jsme došli ke mně do pokoje tak jsem zavřel dveře a nabídl Carol ať si sedne na postel. Carol si sedla a já si šel sednou hned za ní. Po chvíli co jsme si povídali tak opravdu začalo pršet. Po nějaké době když bylo 17:23 mě Carol řekla že už bude muset jít. Doprovodil jsem jí ke dveřím a tam jsme si oba nazuly boty. Než jsme odešli vzal jsem si ještě deštník a klíče protože venku stále pršelo nebylo to tak hrozné ale nechtěl jsem být mokrý a Carol určitě taky ne. Když jsme čekali na zastávce než to Karol pojede tak mi připadalo že jí je asi zima. Tak jsem si řekl že bych jí mohl půjčit mojí mikinu. To jsem taky udělal a nabídl jsem jí svojí mikinu. Carol říkala že to nemusím že to bude dobrý já jsem na tom trval ať si ju vezme a řekl jsem jí "na vem si ji vidím že ti je zima" Carol se na mě usmála a mikinu tedy příjmula. Úsměv jsme jí opětoval. Když už Carol jel autobus tak jsem ju ještě objal a dal jí malou pusu na tvář. Carol se usmála a z autobusu mě ještě zamávala. Poté co Carol odjela jsem šel domů. Když jsme dorazil domu tak jsem ihned šel do koupelny se umýt. Když jsem se umyl tak jsem se potom vyfotil a dal jsem fotku na instastory. Po pár sekundách mi hned začali psát fanynky že jsem strašně cute, hot atd.. No znáte to. Já jsme to ignoroval a hned po té jsem šel do kuchyně si pro něco k jídlu. Nakonec jsem si vzal jogurt. Poté co jsem to snědl tak jsem šel do svého pokoje. Když jsme dorazil do pokoje tak jsem za sebou zavřel dveře a hned po tom jsem si lehl do postele a vzal si svůj mobil. Ještě jsem si chvíli psal s Carol a potom šel spát protože jsem byl unavený z tohoto úžasného dne.

Tak co si myslíte o Carol?❤️ Myslíte že by se k sobě hodily a že Martinus udělal dobře že ji řekl že jí miluje?😊❤️
Jinak můžete psát do "komentářů" jak se vám zatím knížka líbí a klidně i nějaké nápady do dalších kapitol❤️. Jestli se vám tahle kapitola líbila můžete dát hlas abych věděla jestli mám pokračovat v knížce. Doufám že se vám knížka bude líbit😊.
Míša🌸

💙Martinus a Caroline❤️[POZASTAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat