Tahmin ettiğim gibi geçmedi içinden geçip gitti. Çığlıklar atmaya başladım
'' Yardım edinn ! kimse yokmu '' Sesimi duyan çıkmadı cin bana doğru geldikçe korkuyordum üzerime doğru geldi. Boynuma sarıldı öyle bir sıkıyordu ki acısı anlatılamaz. Son nefesimi verdim nerdeyse dualar okudum okudum. Cin bir anda yok olu verdi ama nefessizlikten ayağa kalkıcak halim yoktu gözlerim hafiften kapanıyodu. Kendimi zorladım sıktım dayanamadım ve bayıldım rüyamda bir adam gördüm. Bana o cinden nasıl kurtulacağımızı anlatmaya çalışıyordu. Tam söze girdiği anda Ali beni uyandırdı yanına Aslı İlayda vardı Selim ortalıkta yoktu.
'' Kahretsin! ya offf tam da zamanında uyandırdınız iyi bok yediniz ''
'' Bize ne bağırıyosun be napalım uyandırmayalımmı? ''
Haklısınız özür dilerim. Ayağa yardım alarak da olsa kalktım içerden bir ses duyuldu herhalde Selimdir dedim. Oraya hafifçe ilerlediğimde Selimi gördüm yerde kanlar içinde yatıyodu onu bir köşeye sürükledik. Üstünde kanla yazılmış bir not vardı.
'' Siz beni çağırdınız ancak neler olacağını düşünmediniz bunu cezasını en ağır şekilde ödeyeceksiniz kimse sizi elimden kurtaramayacak !!! '' Korktum başıma bir darbe aldım umutla inşallah o adamı görürüm diye ümit ettim. Rüyamda bu sefer yürürken aniden bir boşluğa düşüyordum. Sağ tarafımda yaptığım iyilikler sol tarafımda yaptığım kötülükler. Yaptığım kötülükler daha fazla gözüküyordu. Acaba ne olucaktı tırstım. Yine o adamı gördüm cinden nasıl kurtulacağımızı anlatmadan önce bana hayatımı anlattı.
'' Ahmet senin annen kız kardeşiyle beraber cin cağırdılar. Onunla bir anlaşma yaptılar onun karşılığında cin birşey istedi seni hayatını istedi seni köle yapacak ondan uzak dur. ''
'' İyi de ben onu göremiyorum nasıl ondan uzak durucam? ''
'' Bunun yolunu sana söyliyecem beni sıkıca dinle eğer bir cümlesini kaçırırsan sonunuz ölüm olur '' Anlatmaya başladı dikkatle dinledim onu tam cin seni ya bugün ya da..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cin -Kitap Sona Erdi-
Horrorcin cagirmaya karar veren gencleri bakalim ne tur korkular bekliyor