פרק 10

1.7K 67 19
                                    

נ.מ. הארי
הלכנו עם הרמיוני לאגם והיא התיישבה מתחת לעץ אלון.
"מה שרציתי לומר הוא שפגשתי את החברה של פרסי בקורס אדריכלות. כשיצאנו הייתה שם נערה עם שיער אש, רגל של חמור, רגל ממתכת ושיניים חדות שנלחמה באנבת׳. בסופו של דבר אנבת׳ ניצחה וסיפרה לי משהו חשוב על החיים שלה ואני סיפרתי לה על הוגוורטס ועולם הקוסמים" התחלתי לומר.
"מה כבר כל כך חשוב שסיפרת להם על הוגוורטס?" שאל רון.
הוא לא יודע מה הוא אומר.
"אתם מכירים את המיתולוגיה היוונית והרומית?" שאלתי והארי ורון הנהנו.
"אז הם אמיתיים ואנבת׳ היא הילדה של אתנה, אלת החוכמה והקרב והיא נלחמה בשתי מלחמות גדולות וסיירה בטרטרוס" אמרתי בלי לנשום.
"מה??!?!?" הארי ורון שאלו ביחד והביטו בי במבטים לא מאמינים.
"מאיפה הם מכירים? אם אנבת׳ היא אלה למחצה ופרסי הוא בן אדם שגילה שהוא קוסם אז איך הם מכירים או שהם לא סיפרו אחד לשני מי הם באמת או שאנבת׳ היא גם קוסמת או שפרסי הוא גם-" הארי לא יכול לסיים את התאוריה, שאני חייבת לומר, הייתה די גאונית ושלושתנו התחלנו לרוץ לחדר המועדון של גריפינדור.
פרסי ישב באחד הכיסאות וניסה להכין שיעורי בית "פרסי אנחנו חייבים לדבר איתך עכשיו"
"זה חשוב? כי אני עושה שיעורי בית עכשיו" הוא שאל.
"מאוד חשוב" החזרתי לו.
הלכנו בחזרה אל האגם והתיישבנו מתחת לעץ. פרסי הסתכל על המים בריכוז עד שאמרתי...

נ.מ. פרסי
"אנבת׳, החברה שלך היא, היא אלה למחצה?" שאלה הרמיוני
"איך אתם יודעים את זה? ומאיפה אתם מכירים אותה?" שאלתי בתדהמה והרמיוני סיפרה לי מה קרה בקורס האדריכלות.
"וחשבנו שאולי גם אתה, חצי אל" סיימה הרמיוני
"אל למחצה" אמרתי
"מה?" הרמיוני שאלה
"אל למחצה. המונח הרשמי הוא אל למחצה, או חצוי, וכן, אני חצוי" המבט על הפנים שלהם היה מופתע.
"מי אבא שלך?" הצליחה הרמיוני לשאול אחרי 3 דקות של שקט.
"פוסידון, אל הים, רעידות האדמה והסוסים" גיליתי להם יותר מדי. אני לא מאמין שבגלל גיליתי להם משהו.
"והיא באמת נלחמה בשתי מלחמות גדולות? וסיירה בטרטרוס?" שאל הארי.
"כן, ואני הנהגתי את המלחמה הראשונה וסיירתי איתה בטרטרוס." אמרתי, למה אני מגלה להם הכל?
"והחזקת את השמיים?" הרמיוני שאלה
"כן"
"והרה שלחה אותך למחנה הרומאי בלי זיכרון?"
"כן"
"וטבלת בנהר הסטיקס"
"כן. למה אני מגלה לכם את זה בכלל?"
"אהה,  שמנו לך שיקוי אמת במים שנתנו לך"
"אלים אדירים! עשיתם מה?!?!"
"זאת הייתה הדרך היחידה לגרום לך לומר אמת"
"נמאס לי מהמקום הזה! נמאס לי מכם! נמאס לי מהשיעורים הדפוקים האלה ובמיוחד משיעור התגוננות מפני כוחות האופל!!" התעצבנתי והלכתי לאולם

נ.מ. הארי
אני לא מאמין! הנכד של וולדמורט הוא גם הבן של פוסידון!
פרסי הלך בחזרה להוגוורטס ואנחנו עקבנו אחריו.
הוא התחיל לארוז ואמר "אני יודע שאתם פה ואני עוזב בחופשת חג המולד לתמיד"
לפחות הוא עוזב ואני לא אצטרך לישון בלילה עם הנכד של וולדמורט (החלטתי שחופשת חג המולד היא חודש אחרי תחילת הלימודים)
***************************
היי, אז הנה עוד פרק, ביי

פרסי ג׳קסון והארי פוטרWhere stories live. Discover now