Eveet bir sabah daha erkenden kalkıp okula gidicektim. Yaa ama ben uyumak istiyorrum. Annem sayesinde o istek bile kalmamıştı tabikide içimde. "hadii almina uyan artık ". Kalktim üstümü giyindim. Ozel okullarin formalari neden bu kadar iğrenç yha.
Okula geldim. Yağmur ve pelini yani ruh ölülerimi bekliyordum. Onlarda geldiler sonunda. Evet ben cok popiyim tm mi .s. s. Bizden bir sinif büyük olan 10/C de benim kankam burak bulunur. Eee cocuk fazla popi olunca bende popi oldum. Bide burak'in arkadaslari murat ve can var. Can benle cok ugrasir neden bilmiyorum gicik iste. Bugün yemekhanede üstüme su döktû. Salaak yha bide önüne bak diyor. "istersen göz doktoruna gidelim canm farkindaysan sen carptin". Dedim. Sonra o da bana ufaklik demezmiii!!! "senle ugrasamicam ufakliik" miş miş. Sen kendine bak bebe.
Kulüp dersinde ayni dersteydik. (spor). Erkekler basketbol oynuyordu can murat ve buraktaa... Bende voleybol oynuyordum pelin ve yağmurla. Topumuz onlarin tarafına doğru gitti. Eee kimse koca götünü oynatmayinca almaya ben gittim. Tam alirkeen güüümm. Bravo CAN!! !!headshot !! Allaahim ya resmen kafama basketbol topu attı. Gerzek madem oynamayı bilmiyorsun ne diye sporu seciyosuun. Murat'ta hic dururmu anırdi mi boğürdü mü kahkaha mi atti belli deil. Sonunda burak geldide iyimisin diye sordu. Saolsun cnm kankammm. "coook iyiyim cook. Once üstüme su döküldü sonra kafama headshot yedim CAN SAYESİNDE! ". neyse üstupumu bozmadan uzaklaştım ordan. Ahh sonunda okul denen işkence bitmişti.
Eve gelince degisiyorum yha ben ❤. Once banyomu yaptim sonra saclarimi düzlestirdim. Sonra törpu falan derken. Aynanin karsisinda kendime tarzsin derken buldum. Galiba cok fazla bu tarz benimi izliyorum. Sonra bir hatirladimki yarin cumartesi, sevinicegimi mi sandiniz tabikide hayir çünkü cumartesi günleri hafta sonu kursum var. Hafta sonu kursunun tek sevdiğim yönü serbest kiyafet olmasi. Cok Taş giyiniyorum bee.
Sabah oluncaa göbeği acik kırmızı cok cool bir kazak altinada yırtık pantolan. Bana her şey yakışıyor yha. Fönümün üstünden geçtim ee siyah ojeyi unutmayalim. Sonunda hazirlandim. Annem yine bagriyordu alminaaaa iki saattir bekliyorum gel artik bir daha ben birakmam servisle gidersin bak dedikten sonra uçtum. Çünkü servisle gidersem canla ayni serviste olurdum. Aaayy söylemeyi unutmuşum can benim bir sokak altımda oturuyor . "tamam anne geldiiim"
Okula öyle bir havayla girdimki herkes bana bakıyordu. Elimi sallasam beş erkek bulurdum be. . Taa ki can'in yanima gelmesine rağmen. Off Allahim komşuyuz diye ayni saatte mi okula varmaliyiz. Başladık yine.
-Selam ufaklık
-selam fosilhaha
-ayy cok komik.
Şaka maka can bugün cok taştı.
-neyse moruk adios dedim ve ordan ayrıldım.
Diğer teneffüs kantinde gezinirken murat'i burak'i kızlarla gördüm. Hemen yanlarına gittim. Pelinle yağmur da arkamdan geldiler.
-Oo burak hayirdir la sen.
-Yok be almina. Yok öle bişe
-tam keyfim yerimdeyken., can'ı yaren denen sürtüğün yabinda gormezmuyim. O kiz kesin veriyodur derken icimden... O cırtlak ses
-Yengene merhaba de ufaklık dedi. Bukez ciddi ciddi sibirlenmistim hemen ordan ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Aşkı
Romancegercek olaylardan alınmıştır. abartmalar bulunmaktadır. bir kızın kendinden büyük bir çocuğa aşık olup yaşadıkları maceralari anlatiyorr.