Taehyung's Pov
Saatler gece yarısını çoktan geçmişti. Gecenin karanlığı tüm kötülükleri saklamak istercesine sinmişti her yere.
Uyuyacağım dediğimde kimi kandırıyordum ki. Yine uyuyamamıştım. Ne düşüncelerim ne de gözyaşlarım izin vermiyordu. Onca saat akmamakta ısrarcı olan ılık gözyaşlarım dört duvar arasında yalnız kalmamı bekliyormuşçasına akmaya başlamıştı. Kalbimdeki sızı ise asla kendini unutturmuyordu. Bunun nasıl bir his olduğunu nasıl tarif edebilirim bilemiyorum.
Küçük karanlık odada tavanı izleyerek zamanın geçmesini bekliyordum. Açıkçası zamanın geçmesini beklemek için daha iyi bir fikre sahip değildim. Telefonumu elime alıp ekranı açtım. Parlaklıktan dolayı gözlerim acısa da birkaç saniye sonra alışmıştım. Babamdan gelen iki arama dışında hiçbir çağrı yoktu. İnterneti açıp mesajlara bakma gereksinimi duydum. Ne bekliyordum bilmiyorum. Hiçbir arkadaşım ya da sevenim yokken beni merak etmelerini mi? Ah...
Ben hiç bildirim beklemezken yabancı bir numaradan geldiğini gördüğüm mesajlarla dumura uğradım.
___________________________
+0952....
Taehyung şey ben Jungkook
+0952......
Aslında sana neden yazdığımı bilmiyorum sanırım birisiyle konuşmaya ihtiyacım var.
+0952.....
Mesajı gördüğünde bana dönersen sevinirim
Taehyung
Jungkook?
Taehyung
İyi misin? Numaramı nereden buldun?
Jeon
İyiyim...sanırım
Jeon
Jimin'den aldım
Taehyung
Peki...ne konuşmak istiyordun?
Jeon
Aslında Tae ben çok kötü hissediyorum. Yanıma gelebilir misin?
Taehyung
Bu saatte mi? Hem neredesin ki?
Jeon
Okulun yakınındaki parktayım lütfen gelir misin?
Taehyung
Ah tamam on beş dakikaya ordayım
Jeon
Bekliyorum
(Görüldü 02.40)
_____________________________
Neden kabul ettim? Neden yanına gidiyorum? Neden gecenin bir yarısı bana yazıyor? Neden Jimin değil de ben? Ve daha bu soruların nicesiyle Hoseok'un evinden sessizce çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY HEART | Taekook
Short Story"Kardeşime söyle, Seni benim kalbimle benden daha çok sevsin."