ᴛɪᴍᴇ
ᴹᵃʳᵏᴴʸᵘᶜᵏ
ᴾⁱᶜᵏ ᵘᵖ ᵗʰᵉ ᶜᵃʳᵈ, ᵃⁿᵈ ˢᵃᵛᵉ ᵐᵉ
●●●●●●●●●●●●●●●●●●Idegesen túrt bele fekete hajába ezzel teljesen tönkre téve azt. Jelen pillanatban ez volt a leges legkisebb gondja. A szobából áradó bűz órák múlva is facsarta orrát. Gyomra felfordult a tömény alkohol és dohány szagtól, mi ebben az ablak hiányában szenvedő kis helyen keringett. Mégis minden figyelmét a kezében tartott lapoknak szánta.
Elszánt volt.
Érzelemmentes arccal mélyen az előtte ülő férfi szemeibe nézett. Nem ismert félelmet, egyenesen hívogató volt mások részére a fiú.
Vodkával töltött poharát ajkához emelte a negyvenes éveinek végét járó férfi. Nagyot kortyolt az italból, miben már a jég is elolvadt. Jobb szemöldökét a magasba emelve lekicsinylőn nézett rá. Semmibe nézte az előtte ülő fiút, egy aprócska porszemnek a sivatagban, egy hangya volt, mit bármikor, bárhol eltaposhat.
Egy újabb adag zseton került az asztal közepére, minden körrel egyre növelve az összeget. Kártyák sokasága hagyta el kezeiket egyre feszültebbé téve körülöttük a levegőt.
Mindketten magabiztosan játszottak. Félelem nélkül emelve a tétet minden pillanatban. Egyikük sem riadt meg, győztesnek gondolták magukat, verhetetlennek.
Beleszívott az ujjai között szorongatott dohánnyal töltött papírrúdba. Megnyugtatta a tüdejét átjáró füst, melyet nemsokkal később az előtte ülő fekete hajúra fújt.
❝Utolsó kör, kisfiú❞ mondta gúnyosan.
Tekintetét a férfira vezette, farkasszemet nézve egymással. Egész testét átjárta az adrenalin, szívé mérhetetlen tempóban vert, teste égett a benne növekvő vágytól.
Győzelem, ez az egy mi előtte lebegett. Homlokán gyöngyöző cseppek lassan folytak végig arcán, mit kézfejével gyorsan letörölt.
Magabiztosan tolta az asztal közepére minden zsetonját, egy féloldalast mosolyt kapva az idősebbtől. Most vagy soha, minden ott volt, minden az asztal közepén. Még egy pillantást vetett utolsó lapjaira, majd a férfival egyszerre helyezték azokat az asztalra.
❝Vége van, öreg❞ szemtelenül mosolygott rá.
Hideg fém érzése se félemlítette meg halántékánál. Nem lepte meg a fegyver, tudta, hogy ez fog történni. Gyanakvóan tekintettek rá a körülöttük álló, már nem játszó személyek. Nem bíztak a fiúban. Ingerülten nézték őt, készen állva bármilyen további parancsra a férfitól.
VOUS LISEZ
time; markhyuck
Fanfiction× It's hard to sleep when your heart is at war with your mind × ©ninasilverman