▹ Règlements/Rules

77 6 0
                                    


[The English part is after the French part ]

- ̗̀ [FR] ̖́-

Heyy! Dans ce livre, il y aura des premade de tout genre disponibles pour vous. Il se peut qu'aussi parfois je créer des petits groupes d'icônes et même de bannières.

↡Si une des premades, vous intéresse, veuillez suivre les règles! Les voici ↡

- Il faut me dire pourquoi et quel est son rapport avec le premade.

- Il faut me donner votre résumer de votre livre. Je le mettrai en dessous du premade demandé quand il sera à vous.

- Vous devez dire dans le résumé de votre histoire que la couverture vient de moi.

Pour les icônes et bannières, il y a seulement une petite règle! Il suffit simplement de dire dans votre description que l'icône ou la bannière vient de moi.

Je peux changer quelques éléments sur les premades, les icônes et les bannières. Ça sera inscrit dans les chapitres.

Si après une semaine vous n'avez toujours pas prit votre commande, elle sera plus à vous. Si vous ne la voulez plus, s'il vous plaît avertissez moi.

Un follow n'est pas obligatoire, mais c'est toujours apprécié.

Voilà tout! ^^

ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ

- ̗̀ [ENG] ̖́-

I would want to tell you in advance that my English is bad. I put English parts in my graphic books because it opens me to a larger audience and it allows me to practice more my English.

Heyy! In this book, there will be a variety of premades available for you. Sometimes I will maybe make little icons group or even banners.

↡If you're interested in a premade, please follow the rules! Here they are↡

- You should tell me why it's appropriate for your story.

- You should give me the summarize of your story. When the premade will be yours, I will put it under in the same part.

- You should say in the summary that the cover is made by me.

For the icons and banners, there is only one rule! Just say in your description that they are made by me.

I can change some elements on the premades, icons and banners. That will be written in the chapters.

If after one week you still haven't taken your order, it will not be yours anymore. If you change mind and don't want it anymore, please let me know.

A follow isn't obligatory, but it's always appreciated.

That's all! ^^

- ̗̀ Premade ̖́-Where stories live. Discover now