ေကာင္းကင္ဘံုမွ လက္ထပ္ပြဲ 1

4.4K 242 19
                                    

Chapter   1

........................
(စာေရးသူ)

ဖင္ကုတ္လိုက္ေခါင္းကုတ္လိုက္နက့္ ဒီဇာတ္လမ္းကို ဘယ္လို အစခ်ီရမွန္းမသိတဲ့.. authorတစ္ေယာက္.. အလင္မွိန္မွိန္ စာဖတ္ခန္းထဲက laptopေပၚမွာ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ လႈပ္ရွားသြားလိုက္... deleted ခလုတ္ နွိပ္လိုက္နက့္..

တစ္ခ်က္တခ်က္ မ်က္ေမွာင့္က်ဳပ္ပီး သူ႔ရဲ႕ မ်က္မွန္၀ိုင္းေလးကို လက္ကလယ္နက့္ပင့္တင္လိုက္.. နႈတ္ခမ္းကိုက္လိုက္နက့္...

"အား....ငါဒီဇာတ္လမ္းကို ဘဟ္လို စေရးရမလဲ.. ငါ့baeေတြကေတာ့သတ္ေတာ့မွာပဲ.."

ေျပာလဲေျပာ ေဘးမွခ်ထားတဲ့ မေန႔က အၾကမ္းေရးထားသမ်ွPlot ေတြကို ထိုင္ဖတ္ေနတဲ့Author Cox..

"ေရွးေရွးတုန္းက အေၾကာင္းဆိုေတာ့.. ေရွးေရွးတုန္းကလို႔ပဲစရမလား.."

စကားေနာက္မွာလက္ကပါပီး laptopေပၚမွာ လက္ေခ်ာင္းတခ်ိဳ႕လႈပ္ရွားသြားျပန္တယ္.. တၿပိဳင္နက့္ပဲ.. laptop မ်က္နွာျပင္မွာ လဲ စာတန္းေလးေတြ ေပၚလာခဲ့ေတာ့သည္...

Author..ေျပာသလို ဇာတ္လမ္းေလးက ဟိုးေရွးေရွးတုန္းကေပါ့...

................................
................................

"အဟမ္း.. အမွန္ေတာ့ ဒီေန႔ ကြၽန္ေတာ္ ေ၀့၀ူရွန္႔ရဲ႕ မဂၤလာပြဲေန႔ေလးဗ်... ဒါေပမယ့္ ဒီမဂၤလာပြဲကို ကြၽန္ေတာ္မတက္နိုင္ေလာက္ဘူး... ေကာင္းကင္ဘံုမွာ က်င္းပတဲ့ အရမ္းလွပတဲ့မဂၤလာပြဲေလး ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္သူ လန္က်န္႔ရဲ႕ ပုလဲခရတဲ့ေန႔ေလး... ခ်စ္သူနွစ္ဦးေပါင္းဖတ္မယ့္ မဂၤလာပြဲေလးမွာ ဘာလို႔ကြၽန္ေတာ္မရွိတာလဲ ပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ခ်စ္သူက ဘာလို႔ငိုေနတာလဲ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းကေတာ့... ထံုးစံအတိုင္း ဟိုးေရွးေရးတုန္းက လို႔ပဲ စပီးဇာတ္ေၾကာင္းျပန္ၾကတာေပါ့... ဟိုးေရွးေရွးတုန္းကေလ........"

.........................
ဟိုးေရွးေရွးတုန္းက...

ေလာကမွာ လူဆိုတဲ့ ျဖစ္တည္မႈ အစမရွိခင္ အခ်ိန္ကေပါ့..
ေကာင္းကင္ၿမိဳ႕ေတာ္နက့္ မိစၦာၿမိဳ႕ေတာ္ ဆိုၿပီး ၿမိဳ႕ေတာ္နွစ္ခုသာတည္ရွိခဲ့တယ္...

ေကာင္းကင္ၿမိဳ႕ေတာ္..

အရမ္းလွတဲ့ နန္းေဆာင္ေတြ ရွိတဲ့ ေကာင္းကင္ဘံု..
လွပ ႏူးညံ့လြန္းတဲ့ နတ္သား နတ္သမီးေလးေတြစံေပ်ာ္ရာ...
စိမ္းလန္းစိုေျပတဲ့ သစ္ပင္ပန္းမင္ေတြနက့္ ၾကည္လင္သန္႔ရွင္း လြန္းတဲ့ စမ္းေခ်ာင္း ေရတံခြန္ေတြ တည္ရွိရာ ဌာန..

ေကာင္းကင္ဘံုမွ လက္ထပ္ပြဲOù les histoires vivent. Découvrez maintenant