ေကာင္းကင္ဘံုမွ လက္ထပ္ပြဲ 4

2.3K 187 30
                                    

Chapter  4

..................     ..................

Cox နည္းနည္းအိပ္ငိုက္ေနတယ္...  အခုတေလာ မ်က္စိအတြက္အားေဆးေတြေသာက္ရတာ က လူကို အိပ္ငိုက္ေစမွန္းမသိခဲ့ဘူး.. စာကလဲေရးခ်င္.. အိပ္ငိုက္ေနတာနက့္လဲ အဆင္မေျပျဖစ္ေနေတာ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္တခုကိုပ်က္ပ်က္သားသားပဲခ်လိုက္တယ္...

Coffeeေအးတစ္ခြက္ ထေဖ်ာ္ပီး laptopေရွ႕ခပ္တည္တည္ပဲျပန္ထိုင္ခ်လိုက္တယ္.. အဲ့မွာ ငိုက္ စမ္း! တခြက္ကုန္သြားရင္ ေနာက္တစ္ခြက္ ထေဖ်ာ္ပလိုက္မယ္! ငိုက ္ရဲငိုက္ၾကည့္!!

ကြကို ႀကိမ္းေမာင္းလို႔အၿပီးမွာ မျဖစ္မေနပါရမယ့္ မ်က္မွန္၀ိုင္းေလးကို Coxရဲ႕ေၾကးနီေရာင္ မ်က္၀န္းေတာက္ေတာက္ေတြေရွ႕မွာကာကြယ္ေစလိုက္တယ္.... (အလဲ့...😁😁မရေတာ့ဘူး စပ္ၿဖီးၿဖီးရုပ္ကိုထိန္းမထားနိုင္ေတာ့ဘူး 😁😁) ပီးေတာ့ လက္ဆစ္ခ်ိဳးထားလို႔ စုန္းမ လက္လို အဆစ္ေတြႀကီးေနတဲ့ ျဖဴသြယ္သြယ္လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို laptopေရွ႕မွာေနရာခ်လိုက္တယ္ ...
ေသြးစုတ္ဖုတ္ေကာင္လို လက္ျဖဴျဖဴေလးမွာ ေသြးေၾကာစိမ္းေလးေတြက ထင္းလို႔...

ဟုတ္ကဲ့! ကြကိုခ်ီးမြန္းတာ မ်ားသြားမွန္းသိပါတယ္... အမွန္ေတာ့ ဆက္အမြန္းတင္ေနခ်င္ေသးတာ သိလား... baeတို႔ ထဆဲေတာ့မွာ စိုးလို႔.. ဟဲဟဲ..!

....................        ......................

ေရခဲလႊာေတြကို လွပစြာထုဆစ္ကာ ေဆာက္လုပ္ထားတဲ့ ဆိတ္ၿငိမ္းေဆာင္ ကို ေ၀့၀ူရွန္း မဆိုင္းမတြပဲ ေျခလွမ္းကာ ၀င္ခ်လိုက္တယ္။... အေဆာင္ထဲေရာက္ေတာ့ ေနာက္လွည့္ပီး အေဆာင္တံခါးကို ေသခ်ာျပန္ပိတ္ေပးလိုက္ေသးတယ္။

စစ္သူႀကီးဟန္ဟြမ္းကြၽင္းက ေစ့စပ္ေသခ်ာတာကို ပဲႀကိဳက္တာမလား.. အခု သူအေဆာက္ထဲ၀င္ပီး အေဆာင္တံခါးပါ ေသခ်ာျပန္လွည့္ပိတ္ေပးလိုက္ေသးတယ္.. ဒါက ေစ့စပ္တာ ပဲ။ အေဆာင္ရဲ႕ က်တ္သေရထိုင္ခင္းမွာထိုင္ေနမယ့္ ဟန္ကြမ္းကြၽင္းကေတာ့ သေဘာက်ေလာက္မွာပါ။

ေ၀့ရင္းသူ႔အေတြးနက့္သူ ခပ္ၿပံဳးၿပံဳးျဖစ္သြားပီး.. အေရွ႕ကို ျပန္လွည့္လိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့...

"ဒါ..ဒါက ဘယ္ေနရာလဲ!..."

ေလာေလာဆယ္ ေ၀့၀ူရွန္႔ ရဲ႕ မ်က္စိေရွ႕မွာ ရွိေနတာက.. သက္ရွိေတြ ေနထိုင္တဲ့ေနရာတစ္ခု.. ဒါက ေကာင္းကင္ကနတ္ဘံုေတြရဲ႕ အေနအထားနက့္ တူေပမယ့္.. နည္းနည္း.. နည္းနည္း..ေတာ့လြဲေနတယ္..!

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 14, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

ေကာင္းကင္ဘံုမွ လက္ထပ္ပြဲOnde histórias criam vida. Descubra agora