*Cheat - KTH* (final) ⭐️🐯

385 22 3
                                    


"fck" carut Yoongi mukanya mula memerah menahan marah. Pantang betul dia kalau ada orang yang buat adik dia macam ni.

"Yoongi, tolong jangan apa-apakan Taehyung" pinta Eunhee, dia kenal sangat perangai abangnya itu. Pernah dia kena pau dengan senior sekolahnya sehingga duit poketnya habis diambil bila Yoongi dapat tahu terus budak-budak tu dipukul teruk oleh Yoongi.

"kau jangan jadi bodoh boleh? sebab tu aku marah kau sangat, masa belajar sibuk nak bercinta lepas tu kebodohan kau terselah dengan gahnya.. kau faham tak dia tu curang dengan kau? nampak sangat dia tu kaki perempuan.. Aku dah cakap jangan ikut jantan tu balik rumah dia kau gatal sangat nak ikut tidur sebilik bagai gatal nak mampos sekarang apa? dah 3tahun dengan kau lepas puas guna dia buang kau. eh dia ingat eomma lahirkan kau untuk pakai buang ke? jangan sampai aku nampak dia memang aku pisah-pisahkan nyawa dengan badan dia" bebel Yoongi. Siapa sangka Yoongi ni kuat membebel? dia yang nampak pendiam don't give a shit boleh jd kuat bebel bila ada adik dia menjadi tersangatlah bangang.

"Yoongi, kalau aku tahu jadi macam ni aku pun taknak dengan dia!" balas Eunhee lalu menjeling Yoongi letih telinga dia mendengar leteran Yoongi.

"tulah kauu percaya sangat dari awal aku cakap kahwin cepat taknak awal sangat bagai, aish tak faham aku lantak kau situ pandai buat pandai settle benda ni bukan masalah aku, dahlah kacau aku tidur" Yoongi berjalan keluar dari bilik Eunhee lalu kebiliknya meninggalkan Eunhee seorang diri.

Eunhee mengeluh dia baring atas katil lalu sedaya upaya menguatkan dirinya.

"Eunhee don't be so weak, sebab tu Yoongi malu ada adik macam kau, Kau lemah sangat ullijima ullijima! air mata ni tak patut tumpah untuk dia... Eunhee kau kena tunjuk dekat dia yang kau ni bukan senang untuk dimainkan.. kau tak lemah!" dia menyeka airmata yang mengalir. Hati yang tadinya sakit menjadi marah, dia yang tadinya kecewa, kini menjadi dendam...

Dia tak berhak terima segala kesakitan ini,

"Kita tengok Taehyung sampai bila kau nak tipu aku..." Eunhee bangun lalu keluar dari bilik terus meninggalkan rumah. telefon dicapai lalu dia menghubungi Yuna...

"Yuna eodi?" soal Eunhee sejurus Yuna mengangkat panggilannya

"aku dekat club wae?" soal Yuna sedikit menjerit.

"kau dengan siapa?" Eunhee bertanya lagi.

"Jimin lah haa Namjoon pun ada" balas Yuna.

"club biasa?"

"eung"

"aku otw" panggilan dimatikan terus dia menahan taxi pergi ke club tersebut.

~~

Eunhee membuka kelopak matanya bila dia mendengar telefonnya berdering. Dia bangun dari baring lalu memicit kepalanya akibat sakit yang teramat.

"ark...bwoya" Eunhee berdecit lalu mencapai bag tangannya lalu mengambil telefon miliknya.

bwoya" Eunhee berdecit lalu mencapai bag tangannya lalu mengambil telefon miliknya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS IMAGINE 🌼✨Where stories live. Discover now