━━━━✦━━━━
eliminacje - to słowo przewija się od kilkunastu dni w telewizji - społeczeństwo jednak nie reaguje zachwycone...
- gordon - mówi stephanie - ludziom znudziły się typowe eliminacje. kiedy tylko dowiedzieli się, że vernon w tym roku będzie szukał żony, szlag ich strzelił i wszyscy twierdzą, że oglądać tego to oni nie będą. co robimy?
gordon patrzy się w oczy swojej towarzyszki i rozmyśla chwilę nad rozwiązaniem.
- steph, dzwoń do gabriela. mam szalony pomysł.
━━━━✦━━━━
kandydatki będą musiały zmierzyć się z wcibskimi reporterami, książętami z wahaniami nastroju a co najważniejsze - odcięte od internetu, odcięte od kontaktu z rodziną.
nieświadome tego, że są nagrywane dwadzieścia cztery godziny na dobę.
━━━━✦━━━━
pałac pełen tajemnic, niezapomnianych imprez oraz rozkwitające serca, czekające na jedyną osobę, którą naprawdę pokochają.
czym skończy się wrzucenie ponad trzydziestu pięknych, młodych dorosłych do zamku pełnego przystojnych książąt? książąt, którym do rządzenia wcale się nie spieszy albo i na odwrót - którzy koronację chcą mieć już za sobą, a żona ma stanowić tylko ozdobę.
podupadłe rody, a może szlacheckie rodziny? kraje przechodzące złoty wiek, czy może u kresu wojny?
zdrowe relacje, a może wieczne kłótnie między kandydatkami o to, która z nich ostatecznie podbije serce księcia?
tylko ty możesz wybrać.
SUNSET LOVERS
((KOCHANKOWIE ZACHODU))
czyli wakacyjne eliminacje, których nigdy nie zapomnisz...
━━━━✦━━━━
OD AUTORKI
cześć i czołem, dzieciaczki!
jak widzicie, klimat eliminacji czysto wakacyjny. chyba każdemu z nas brakuje już normalnego wychodzenia z domu. dlatego pora tchnąć w życie kolejne moje rywalkowe roleplay - tym razem dopracowane, z wysokimi ambicjami.
chcę oddać klimat starych, dobrych rywalkowych roleplay, jednocześnie dodając różnorodnych smaczków od siebie. bo czy były tu już eliminacje w formie telewizyjnego show?
jeśli po moim bełkocie oraz wstępie wyżej dalej jesteś zainteresowany/a, nie pozostaje tobie nic innego jak przewinąć do kolejnego rozdziału. tam znajdziesz regulamin, prowincje i kraje do zaklepania oraz kolejną dawkę mojej gadaniny.
oznaczcie kogoś, kto mógłby być zainteresowany!
━━━━✦━━━━
wskocz do ocean miłości, oddaj się prądom marzeń i utop się ze swoim kochankiem w illeáńskim pałacu...
━━━━✦━━━━
CZYTASZ
sunset lovers 𔘓 the selection roleplay
Fanfictiontajemnica zapisana w spojrzeniach, niespokojne oddechy i niezrozumiałe emocje ── z tym muszą borykać się młodzi uczestnicy grupowych eliminacji, zorganizowanych dla książąt z całego świata. nikt nie wie jednak, że każdy ich ruch będzie zarejestrowan...