İlk Fenerbahçe Maçım

43 3 0
                                    

Burda ilk futbol maçı anıma değinmek istiyorum.İlk gittiğim maç,23.09.2017 tarihindeki iç sahada oynadığımız Beşiktaş maçıydı.Yunanistan'dan ikamet etmemden ötürü maç için gece 2-3 sularında otobüsle harekete geçmiştik.Kadıköy'e varış süremiz en az 10 saatti.Fakat hepimiz Fenerbahçe uğruna yola çıkarken zaman kavramını düşünmüyorduk bile.Benden bahsetmek gerekirse,ilk maçım olmasının verdiği heyecanla maç saatini düşünüyordum yolboyu.Yanımda yakın arkadaşım Berkan vardı.Otobüs molalarında sık sık sigara içerek heyecanımı yatıştırmaya çalışıyordum.Tabi ne kadar yanlış bir beklentiyse.Neyse ki şu an sigara içmiyorum.Öyle böyle derken,otobüsle mekana adım atmıştık.Bu benim Kadıköy'e ilk ayak basışımdı.Tabi sonrasında aşık oldum.Fenerbahçeli olup da Kadıköy'ü sevmemek olmaz zaten.Buram buram Fenerbahce'm kokuyor.Maç saatine kadar  çeşitli aktivitelerde bulunarak maç saatini bekledik.Yanlış hatırlamıyorsam da maçtan 2 saat önce mabedimize,gururla girdiğim Şükrü Şaraçoğlu Stadyumu'na ayak bastım.O an hissettiklerim tarifsizdi.Tüm güzel duygular birbirine karışmıştı.Devamında arkadaşımla fotoğraflar çıkmaya,baka baka doyamayacağım anılar biriktirrmeye başladık.Bir süre sonra Fenerbahçe'm ısınmaya çıkmıştı.Artık maça saatler kalmıştı.Ve  canımız,ciğerimiz,Fenerbahçe'miz saat 19.30'da,alkışlar,tezahüratlar içinde sahaya nihayet sahaya çıkmıştı.Fenerbahçe'm maça orta sahanın önünde basarak,tempolu başlamıştı.Bunun yanı sıra,ilk maçım olmasının heyecanıyla içim içime sığmıyordu.İlk kez içinde bulunma fırsatı yaşadığım o ambiyans kelimenin tam anlamıyla enfesti.O,bu,şu derken ilk golümüz penaltı vasıtasıyla Guiliano adlı oyuncumuzdan gelmişti.Fenerbahçe,bu golün ardından da baskılı oyununu sürdürmüş,ikinci yarıda da bir penaltı atışıyla fileleri havalandırmıştı.Ve son dakikalarda da talihsiz bir gol yiyerek sonuca ulaşmıştık.Son dakikalar biraz zorlu olsa da.Hatırlayanlar elbette olacaktır.Anılarımı tazelemek benim için çok güzeldi.

İlk maçımdan bir sadece bir fotoğraf: https://i.hizliresim.com/Vma9UH.jpg


FENERBAHÇE SEVDAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin