4N1K-ACI TATLI (1.BÖLÜM)

325 12 5
                                    

Neden mi ACI TATLI? İşte onu anlayana kadar, anlaşılana ve Saçmadan seçmeler olarak çözene kadar mantığa ayak uydurabiliriz o yüzden BAŞLAYALIM Yaprağın Hikayesine:):)

                                                                 

                                                        (SABAH)       

( Çete uyanır ve whatshapp grubuna geçiş yaparlar (CORNETTO LİSELİLER)  Grupta şuanlık çete vardır birbirlerinden merak edene kadar hiç susmak bilmezler...

                                                        -CORNETTO LİSELİLER:)-    

 '' OĞUZ'' Kişisi   Grubu kurdu.   

O- Selam Meselerim! Günaydın pizzalı günlerle uyanın

G- Oğlum pizzalı günler ne yaa ne değişik adamsın OĞUZ!      

S- Selam Gençlik! noluyo. Gökhan oğlum sen yine tersten mi kalktın heryeri esip gürlüyorsun? 

A- Hepinize Günaydın! Napıyorsunuz siz yine bu grupta bir tek ben ben ''günaydın'' kelimesini unutmamışım 

Y-Günaydın kuşlarım! Bugün erken kalktım farkındamısınız bilmem ama? 

A- Küçük Titan noldu? birileri mi rahatsız etti seni

Y-Yok Alikuşum! Ana kraliçe zoruyla kalktım biliyorsunuz huyunu hepiniz,ama neyse ki Ana kraliçe beni kalpten fethetti Pankeki mi hazırlamaya gitti:) 

S- Yaprak senden birşey istiyeceğim özele uç!

Y-Hayırdır Sinan kuş! bu ne göndermeler kahvaltım hazır beni bekler,Sinan kuş sonra alışverişe çıkıcam off... beni kurtarın

O-Noldu Yaprak Başkan? Pizza dilimi gibi dopdolusun 

Y-Oğuz kuşum neyse ki   delirmek aşamasındayım Teyze kızı Gökçenaz'ın Düğünü var Faruk'la evleniyor yaa sıkıntım bu ama sizi de davet etti geliceksiniz:) Beni yalnız bırakmayın.

O-Ooo... Mese ayıp ettin Anca beraber Kanca beraber!

G- Oğuz sana  burdan füze gibi uçarım hee! sana kıl olmaya başladım öyle söz mü olur bizim sözümüz neydi çete olarak''

                              ÇETE= '' HEPİMİZ KIZIMIZ,KIZIMIZ HEPİMİZ İÇİN!''

                

4N1K-ACI TATLI :)+:(Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin