(3.BÖLÜM)

119 7 2
                                    

(Oya Zeliş'e çıkar sohbet ediyorlardır dedikodu time:) ev haliyle)

(Yaprak çeteyle buluşup HAYALBAZ cafe'de toplaşmışlardır)

Y-Eee...kuşlarım cevapsız çağrınız bitti mi? asıl olaylara gelelim.

A-Küçük Titan sen niye böyle hem telaşlı hem durgunsun bakim

Y-Yok Alikuşum birşeyim sadece Düğün telaşı var o yüzden.

A-İyi öyle olsun küçük titan!

G-Yaprak Başkan yaa... özletiyorsun kendini düğün merasimiyle sen tükeniyorsun bitiyorsun abi

S-Yaprak cidden öylesin kupkuru kalmışsın bee kanka

O-Benim mesem o birşeycik olmaz ona yeniden canlanır yaprağımız:))

Y-İyi madem canlanmamı yeşermemi istiyorsunuz o zaman rekabete nedersiniz? her zaman ki oyunumuzu oynayalım varmısın Alikuşum yenmeye?

A-Tabii varım küçük titan sen varsan onları most ederiz:)

G-Yaa birisi özgüven bombasını mı saldı düğmeyi kapatın PLEASE!

O-Ben kapatmasını bilirim siz yeter ki benim pisliklerimşe büyüyün yaa.

(ÇETE OYUNU OYNARLAR ALİ YAPRAK GÜZELCE DEVAM EDİYORLARDIR AMA YAPRAK DALIP GİTMİŞTİR 3-4 ADIMLIK PUANLA AÇIK ARAYLA GÖKHAN-SİNAN KAZANMIŞTIR OĞUZ HAKEM OLARAK OYUNU BİTİRMİŞTİR YAPRAĞA SESLENİR SONRADAN DUYMUŞTUR.)

Ali'nin iç sesi ruhuna dokunarak konuşur

A-Hmm...küçük titan'ı sorgulamam lazım o yüzden tabuu kartının arkasına not yazmam lazım dikkatini çekeyim bakiyim nasıl  aklı ve ruhu benim oluyo:))

küçük titan'ı sorgulamam lazım o yüzden tabuu kartının arkasına not yazmam lazım dikkatini çekeyim bakiyim nasıl  aklı ve ruhu benim oluyo:))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
4N1K-ACI TATLI :)+:(Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin