(2.BÖLÜM)

189 11 4
                                    

( Yaprak whatsapp'tan sinan kuşuyla konuşur.)

Y- Efendim Sinan kuşum! noldu bir acil durum mu var? 

S- Yok bee Yaprak Başkan senin için acil değil,ama benim için acil durum!

Y-Alalım bakalım göndermeleri sinan kuşum gönder gelsin :))

S-Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum yaprak ama ben fena birine tutuldum 3 hecelik kalbime dokundu. 

Y-Vayy... Sinan Kuşum kim acaba o gizemli kız...Neyse sinan benim ne yapmamı istiyorsun? 

S-Yaprak senden istediğim şey kızın instagramını bulalım bizimkilere sonra söyleriz.

Y-Sinan bunu saklamamalıyız ben hiç ali kuşum'dan birşey saklayamam imkansız

S-Tamam yaprak SADECE ali'ye söyle,gökhan ve oğuz hariç bir pislik yapmaya başlarlar gerçi,gökhan yapmazda OĞUZ tehlikeli!

Y-Tamam Kuşum! o bende buluruz biz ama şimdi dışarıya çıkmam lazım.

(YAPRAK DIŞARIYA ÇIKAR ANA KRALİÇESİYLE VE KARŞISINA BARIŞ ÇIKAR ANİDEN)

Y-Sırık! senin ne işin var burada? beni takip mi ediyorsun.

B-Amazon kızı seni takip etmiyorum sadece yolumun üstü diye seni gördüm.

Y-Sırık deli etme beni şu kadarcık beynim vardı pirinç taneleri gibi dağıldı senin yüzünden ve geldiğin gibi dönmesini biliyorsundur umarım.

B-Çok zorluyorsun amazon kızı benim kalbimi söken alıp giden sensin SENSİN! seni kaybetmemek için elinden geleni yapıcam ve bir laf vardır bilir misin? ''DÖNERSE SENİNDİR'' diye iştee bende seni bana alıcam

Y-LAN SIRIK! senin vicdanın LENS mi? bunee hayvanlık ve BEN aşık olamam hele senin gibilere hee bu arada ya sen nerenin manyağısın senin o ağzını dörtyol ağzına çeviririm duydun mu?

[BARIŞ KAFA SALLAR YAPRAK TEKRAR BAĞIRARAK DUYDUN MU? DER BU SEFER VARIŞ DUYDUM DER VE YAPRAK DELİYE DÖNER BARIŞIN KARNINA TEKME ATIP YERE YIĞILIR)

Y-Bu da sana ders olsun Sırık bey! Şimdi benim gitmem lazım, senin gibi olmayanlara gidicem izin verirsen tabii... Senden izin alsam da ne fayda zaten?

     (YAPRAK ANA KRALİÇESİ'NİN YANINA GİDİP GÖZÜNE TAKILAN BİR SİYAH GOTİC ELBİSESİ OLMUŞTU TAM ONUN İÇİN GÜZELDİ:)

ELBİSE,Ayakkabısı ve saçı makyajı aynı:

ELBİSE,Ayakkabısı ve saçı makyajı aynı:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
4N1K-ACI TATLI :)+:(Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin