Ben Helinsu<3...11. sınıf öğrencisiyim. snra yüzmeyi çok severim bir de salıncak da sallanıp yemek yemeyi tab2kiside . merak etmeyin zayıfımdır.Tamm şimdi size hayatımın bi hafta içerisinde nasıl değişik bir hâl aldığını anlatayım..!
Babam öldü ama annemide yanı da götürdü neyseki buna değerdi.Babam hergün içip içp bizi döverdi o yüzden sevmiyordum .Bun lardan sonra bahsederimm.
Şimid üveyabim ile Antalya dan gelidğimz izmir de yaşıyoruz.üevyabim babamın önce ki karısın dan olmuş.O 12. sınıfa gidiyor iyi anlaşıyoruz .Aydınlar Koleijne gidiyoruz.Dha henüz baslamadım okul-a yarın ilk günüm olçak.
1 GÜN SONRA...
Uyandım herşey dğeşicekdi.Üveyabim kahvaltı hazırlamıştı yedim. Üniformalrımı giydim ve özel şoförünle okula gittim. Aydınlar KOleji çok prestijli bir yerdi.üstelik sahipi ile babma iyi arkadaşlardı. ama tayfum Amcayı çok severdim bana sürekli hediyeler alırdı ve iyi davaranırdı
okula girdim karşımda ile gördüğüm tayfun amcaydı ve yanıma gelip şöyle dedi:
(boğuk bir sesle)" olanalar için çok üzgünüm evlat, lütfen bir ihtiyacın olyrsa yanımda gel olur mu güzelim ?
ben de:
"sağ ol tayfun amca benimle ilgilendiğin için." dedim
"evlat bu saatten sonra amca falan hiç olmuyo seninle artık abi kardeş sayılırız hadi yavrucum sinıfa geç senin sınıfın 11-A. dedi
Okul da kimseyi tanımıyordum sadece izmir de tanıdığımız olduğu için buraya gelmiştik o kadar herşeye çok yabbancuydım . sınıfıma geçerken o hep hayal ettiğim HOGWARTS ortamı olurmu diye düşünemedn dureamadım. hep o trene binip âsa sallamak istemişimdir harmoni ile arkadaş olmak filan.ama gerçek bir hufflepufçıyımdır onu söyleyeyim.Tam sınıfa çıkarken merdivenlerde bi çocuk gördüm çok büyük duruyordu ve başka bi çocugu dövmeye başlamıtşı.Hemen direk olarrk yanına gidip:
"ne yapıyorsun" dedim.
o da şöyle karşılılk verdi:
"hooppp kızm çekil gir buradan milletin işine burununu sokmayı ver"
"bende dedim ki "neden vuruyorsun ona bırak çocuğu"
"kızım bak bu son uyarm olacak yürü haede"
"sonra daya kyiyen çocuk kaçmaya başladı ben onun peşinden giderkn kocman duran çocuk beni çekti o beni çekince bende ona çarpı verdim sonra birlikte merdivenden yuvarlanmaya başladık çocuk bana sıkı sıkı sarıldı.şükürki birşey olmadı ama çocuğun bir yerleri açımış olmalı.sonra hala onun kucağında olduğumu farkettim ve ona baktım.
GÖZ GÖZE GELDİK ...
KALBİM KÜT KÜT ATMAYA BAŞLADI ALNIMDAN TERLER BOŞALDI ÇOCUĞUA BAKMKDAN KENDİMİ ALI KOYAMIYORDUM HAYATIMDA İLK DEFA BU KADAR HEYECEANLNMIŞTIM.
Çoccuk birden beni itti ve bir bana dedi ki:
"Seni bir daha buralarda görmiyim kızım sonra fena olursun haa"
"ben de dedim ki: Aman be seni görmek isteyen var sanki huh"
sonra sınıfa çıktım tatlış tatlış beni yanına çağıran kızın yanına oturdum önden 3. sıraydı öğretmen masasının önü.kızla konuşmaya başladım bana okulu anlatmaya başladı derken kapıdan o çocuğun girdiğini gördüm...
Hİ FRİENDS,
Bu kitabımın ilk bölümüydü umarım beğenmişsinisdir ilk bölümlerden acmiliğimden dolayı kötü yazmış olabilrim ileride güzel yazmaya başlarım inşallah
okuğduunuz içün teşekgür ederim hepinize kucak kucak:))
(BU ARADA BELAS KARAKTERİNİ GERÇEK HAYATTAN UYARLADIM ÇOK YAKIN BİR TANIDIĞIMIN HİKAYESİNİ UYARLADIM ASLINDA)
(YAZIMDA BİRAZ GÖTÜYÜMDÜR AMA BİRAZ İLERLEDİKTEN SONRA YAZIMIMI DÜZELTMEK İÇİN BU BÖLÜMLERE GERİ DÖNİCEM O YÜZDEN LÜTFEN YAZIMIMA TAKILMAYINIZ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolejin Kötü Belas'ı
RomanceHelinsu ve onun kolej mecaralarını anlatan bir kitap kitapımızın erkeğği vampir yazım hataları içün kusuruma bakmayın pls... kızlar takip atmayı unutmayın... :)) <3 25.07.2020 olum'de 220 😍 15.02.2021 koray'da 83😊 22.03.2021 olum'de 178 😘 11.0...