6

649 41 22
                                    

emeğe saygı için yorum geldikçe bölüm atar mısınız?

*Uzun bölüm isteyenler?

Bilinmeyen numara:Bugün Harry'e yaptıklarınız yanlıştı.

Draco:Sanane bundan!

bilinmeyen numara:Senin neden bu kadar acımasız olduğunu iyice anladım.

Bilinmeyen numara:Eksiksin Draco hatta Harry'den nefret etme sebebinide biliyorum.

Draco:Eksik derken nedemek istiyorsun Aptal?

Bilinmeyen numara:İçinde anlamlandıramadığım bir eksikli var bunun sebebide hiç bilmediğin sevgi duygusu.

Bilinmeyen numara:sen o duyguyu hiç yaşamadın sana göre hayatındaki herkes seni bırakıp gider yada baban gibi zarar verir.

Bilinmeyen numara:Harry'den nefret etme sebebinse onun heekes tarafından sevilmesi ve çıkarsız arkadaşlıkları olması.

Bilinmeyen numara:Ama şunu bil Draco

Bilinmeyen numara:sen yanlız değilsin yaptığın tüm şerefsizliklere rağmen ben yanındayım.

Bilinmeyen numara:Belki buna gurursuzluk diyebilirsin ama değil bu sevgi.

Draco:Boş yapıyorsun.

Draco:Harry tipsizini kıskanmıyorum sadece aptal olduğu için dalga geçiyorum.

Draco:Ayrıca ben yanlız değilim arkadaşlarım gar ve yatağıımı hergün ısıtan kızlar.

Bilinmeyen numara: İğrençsin

Draco:Bana çok meraklıysan sevemem ama takılabiliriz .

Bilinmeyen numara:Neden bu kadar şerefsizsin?

Draco:Haaa şimdi anladım sen benimle takılabilecek potansiyele sahip değilsin.

Bilinmeyen numara:İğrençsin.

Draco:O yüzden mi seviyorsun?

Draco:Güldürme beni bilinmeyen eminimki şuan benimle yatmayı sende istiyordursun.

Draco:sakın itiraz etme
ben düşüncelerimde yanılmam

Bilinmeyen numara:Yanıldın Malfoy

Bilinmeyen numara:Ben senin vücüdunu istemiyorum seninle tek gecelik bir ilişki istemiyorum benimtek istediğim buz tutmuş kalbini ısıtmak.

Draco:bence vazgeç

Draco:Bu imkansız aptal kız.

Bilinmeyen numara:Zoru başarırım ama imkansız biraz zaman alır.

Bilinmeyen numara:imkansız olan herşey beni dahada çok kendine çekmiştir .

Bilinmeyen numara:Sen istesende istemesende ben seni seviyorum.

Ukala MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin