ΑΡΙΑΔΝΗ

450 37 5
                                    

Αριάδνη ( darkside_cookies )

Δηλώνω πιστός χρήστης του wattpad από το (προ)ιστορικό 2014. Σε αυτά τα 6 χρόνια έχω δημοσιεύσει 45 έργα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται διηγήματα, νουβέλες, μυθιστορήματα, fanfics, challenges και παρόλα αυτά, το πιο γνωστό μου κατόρθωμα είναι ένα ημερολόγιο. Κύρια χαρακτηριστικά του προφίλ μου είναι τα ελληνικά fanfics, οι ιστορίες με lgbt+ χαρακτήρες και η τάση μου να μην ολοκληρώνω ποτέ τίποτε. Ενώ το 2016-2017 συνήθιζα να ανεβάζω τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, τώρα έχω μεταναστεύσει κυρίως στο tumblr και, δυστυχώς, έχω αφήσει λίγο τη συγγραφή στην άκρη. Ευτυχώς, λοιπόν, που προέκυψε το #τοπαλιόκαλόwattpadξαναχτυπά και έχω αρχίζει να πιστεύω πως ίσως καταφέρω να αρχίσω να χρησιμοποιώ το wattpad ξανά!

Προτεινόμενα έργα:

ανθίζω [Ολοκληρωμένη] [Κεφάλαια: 11] [2018]

Πως μια σχέση αλλάζει ύστερα από μια απροσδόκητη επίσκεψη.

Wait... WHAT? [Ολοκληρωμένη] [Κεφάλαια: 39] [2016-2017]

Ρομαντική κωμωδία για νέες αρχές, την έννοια της οικογένειας και ένα τρελό-τρελό σχολείο.

cw: υπάρχει μια σκηνή στο πρώτο κεφάλαιο για ένα φιλί στο οποίο δεν συναινούν και τα δύο μέλη, ομοφοβία, τρανσφοβία

στον μικρό μας κόσμο, με θέα τη θάλασσα [Ολοκληρωμένη] [Κεφάλαιο: 1] [2018]

Η ιστορία δύο αγοριών ειπωμένη σε πέντε στιγμιότυπα, σε ένα μπαλκόνι.

cw: bullying

από τον καπνό, τα ρόδα [Ολοκληρωμένη] [Κεφάλαιο: 1] [2019]

Ένα γράμμα ενός άντρα για την έννοια της αγάπης και πως έμαθε να την ορίζει μέσα από τη σχέση του με την ηλικιωμένη γειτόνισσά του.

cw: ενδοοικογενειακή βία, διαζύγιο

Grand Victoria [Ολοκληρωμένη] [Κεφάλαιο: 1] [2019]

Ένας νεαρός χειριστής ανελκιστήρα ερωτεύεται έναν ένοικο του ξενοδοχείου στο οποίο δουλεύει.

cw: ομοφοβία

το παράλληλο σύμπαν, στο πεζούλι [Ολοκληρωμένη] [Κεφάλαιο: 1] [2018]

Λίγες ώρες πριν βγουν τα αποτελέσματα των πανελληνίων, η Εύη μοιράζεται μια συζήτηση με τον αντίζηλο της, το αγόρι της καλύτερης της φίλης (και παιδικού της έρωτα)

Who We Are [Μη ολοκληρωμένη] [Κεφάλαια: 41] [2018]

Η ιστορία μιας παρέας παιδιών καθώς διανύουν την τελευταία χρονιά του Λυκείου.

cw: κατάθλιψη, ομοφοβία, τρανσφοβία, ρατσισμός, ανθυγιεινές σχέσεις, αναφορές σε απόπειρα αυτοκτονίας

ΕΚ-Α32 [Ολοκληρωμένη] [Κεφάλαιο: 1] [2018]

Στη διάρκεια του πολέμου Γης-Εθρίκ, συλλαμβάνεται ένας Εθρικιανός κατάσκοπος. Η Καγιήν είναι η μοναδική δικαστής με την εξουσιοδότηση να του επιβάλει τη θανατική καταδίκη.

Το παλιό καλό Wattpad: Universes AlignWhere stories live. Discover now