ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

147 19 4
                                    

χελλοοο!

είμαι η Αναστασία ( -purples ) και δεν είμαι σίγουρη τι ακριβώς να πω. ας αρχίσω με το ότι είμαι σχεδόν 18 και είμαι στο wattpad από τις πρώτες μέρες του 2017 (χαρακτηριστικά θυμάμαι λίγο μετά την πρωτοχρονιά) και ας πούμε ότι σε ένα μεγάλο βαθμό διαμόρφωσε την εμπειρία μου στο φοβερό και θρυλικό 'ίντερνετ'. ναι, το βρήκα κάπως τυχαία λίγους μήνες αφότου πήρα επιτέλους κινητό χωρίς κουμπάκια και ο ενθουσιασμός μου ήταν στα ύψη γιατί ένα μέρος που μπορείς να διαβάσεις και να γράψεις ιστορίες;; ουάου, φέρτε το εδώ.

έτσι λοιπόν άρχισα να διαβάζω και να γράφω και ομολογώ ότι οι πρώτες ιστορίες που διάβασα ήταν απλώς ίου αλλά συνέχισα να ψάχνω και ανακάλυψα κάποιες πραγματικά υπέροχες.

άρχισα και να γράφω παράλληλα, δημοσίευσα κάποιες ιστορίες φαντασίας, νεανικής λογοτεχνίας (έτσι δε λένε την κατηγορία τώρα;), επιστημονικής φαντασίας κλπ. τώρα, αν κάποιοι θυμάστε ορισμένες, με γεια σας και χαρά σας, μη μου το θυμίζετε εμένα πάντως. μου άρεσαν αυτά που έγραφα τότε, αλλά τώρα είμαι κάπως κριντζ. δηλαδή οι ιδέες ήταν καλές, αλλά ήθελαν κι άλλο ανάπτυξη. τέλος πάντων, κάποιες έχω σκοπό να τις δουλέψω στο μέλλον.

τώρα σχετικά με αυτές που έχω δημοσιευμένες στο προφίλ μου:

NORMAL IS DIFFERENT

(δε θυμάμαι αν την είχα πρωτοανεβάσει το 17 ή το 18, την έχω κατεβάσει σίγουρα μια φορά, μπορεί και δύο δεν είμαι σίγουρη.)

~όπου μια οικογένεια από τη γαλλία με έξι παιδιά, δύο γονείς, ένα ινδικό χοιρίδιο και μια γάτα μετακομίζουν στην αμερική και από κει και πέρα η ιστορία εστιάζει κυρίως στη ζωή των τριών μεγαλύτερων παιδιών, τις σχέσεις που θα αναπτύξουν με εφήβους της ηλικίας τους, αλλά και το πώς θα ανακαλύψουν νέα πράγματα που ίσως δε γνώριζαν για τους εαυτούς τους.

WISH ON A FLOWER

(είναι ένα one shot που είχα γράψει για ένα διαγωνισμό το 18 και ύστερα σκέφτηκα και ολόκληρη ιστορία για αυτό, και αποφάσισα να το δημοσιεύσω όπως είναι και όταν φτιάξω την ιστορία να ανεβάσω και αυτήν)

~όπου η καλύτερη φίλη μιας κοπέλας στην ιαπωνία της κάνει έκπληξη για τα γενέθλιά της, ενώ και οι δύο τρέφουν αισθήματα για την άλλη, όμως δε γνωρίζουν ότι είναι αμοιβαία.

οπότε, αυτά ήταν όλα. επίσης, το διαφορετικό στοιχείο υπάρχει σε ό,τι γράφω (lgbt, poc, ψυχικές ασθένειες, ειδικές ανάγκες, minorities, κλπ) ή τουλάχιστον προσπαθώ να υπάρχει.

ελπίζω να είστε όλοι καλά! 🍃

σας αγαπώ, αναστασία♡

Το παλιό καλό Wattpad: Universes AlignWhere stories live. Discover now