11.Rész

47 5 0
                                    

Már az ajtajuk előtt álltam, megint egy laza szettben, egy piros pólóban, egy fekete szaggatott nadrágban, és ugyanabban a piros Converseben.
Csengettem az ajtón, és Namjoon már nyitotta is az ajtót. Egy öleléssel fogadott, a háttérben pedig azt láttam, hogy Jimin, és Jungkook verekedett az utolsó szelet sütiért.
-Álljatok le, vendégünk van, nem látjátok?-kiabált hátra Namjoon.
-Elnézést...-mondta Jimin és Jungkook szinkronban
-Semmi baj Skacok-mondtam nekik koreaiul.
-Te mióta tudsz koreaiul?-kérdezte tőlem Namjoon
-Egy pár szót tudok, de nem sokat, na de beengednél végre?-mondtam neki viccesen
-Ja persze, bocsi..-mondta Namjoon elpirulva
Ekkor beléptem a nappaliba, ahol egy asztal körül ültek mindannyian. Namjoon bemutatott engem a többieknek, én pedig kezdem is a megbeszélést. Először azt kértem tőlük, hogy találjanak ki nekem egy becenevet.
-Szerintem nagyon szép neved van, én szívesen hívnálak a saját neveden-szólalt meg Jungkook
-Ha nektek tetszik, akkor maradhat, vagy ha szeretnétek, hívhattok Hugicának is, egy ideig úgyis együtt leszünk, nem akarom, hogy kellemetlenül érezzétek magatokat!
-A Hugica nekem nagyon bejön!-szólalt meg Hobi
-Nekem is!-szólaltak meg a többiek sorban.
-De tényleg nem baj ha így hívunk?-szólalt meg Jimin
-Persze hogy nem!-mondtam nagy boldogan
-Akkor üdv a családban Hugica!-mondta kedves hangon Suga
-Köszönöm a befogadást!-szólaltam meg.
Innentől kezdve megbeszéltünk egy pár alapvető dolgot, és mondtam nekik, hogy csomagoljanak, mivel 2 nap múlva indulunk egy meglepetés útra. A helyszín Magyarország volt, de nekik nem mondtam el, csak az utazás napján.
-Magyarország hol van?-kérdezte Jimin
-Jajj te kis butus, hát Közép-Európában, de már koncerteztetek is ott Budapesten, nem emlékszel?
-Jujj dee, úristen már nagyon régóta meg akartam nézni Budapestet!-mondta Jimin fülig érő mosollyal.

Az új manager/✔/Where stories live. Discover now