Pohled Karolíny:Stále procházím zdevastovaným městem ve snaze najít vhodné zásoby nebo někoho, kdo potřebuje pomoc. Moje myšlenky se vrátí k tomu klukovi s těma emeraldovýma očima. Něco mi na něm přišlo hrozně povědomé. Ten hlas a oči... Navíc byl ve společnosti dvou YouTuberů, to přece nemohla být náhoda ne? Jenže kdo by to byl? Napadá mě jen jeden člověk a jakmile na něj pomyslím srdce mi začne být rychleji. Z myšlenek mě vytrhne křik.
,, Nechte mě napokoji zrůdy."
Rozběhnu se za tím hlasem a uvidím Hejlovce, jak se snaží odrazit asi pět zombíků. Sice ho nemám moc v lásce ale nemůžu ho jen tak nechat bez pomoci, zase taková ledová královna nejsem. Vytáhnu zbraň a zastřelím tři z nich, zatímco Hejl si poradí se zbylou dvojicí.
,, Děkuju, zachránila jsi mě."
,, Máš zač."
,,Jsem Sebastian, jak se jmenuješ ty?"
,, Pěkné jméno a to mé ti může být jedno."
Otočila jsem se k odchodu.
,, Počkej! Nechceš se přidat k naší skupině? Jsou někde poblíž. Je nás málo,jen já a tři mý kamarádi."
,, Díky ale raději budu sama. Nechci být na nikom závislá a už vůbec ne, aby někdo byl závislý na mě."
,, To si vždycky tak ostrá?"
,, Po tom co nastala tahle apokalypsa,tak ano."
,, Něco se stalo viď, něco zlého."
,, Myslíš si, že mě znáš? Že víš co jsem zažila? Pleteš se."
,, Možná...ale v téhle situaci by neměl být nikdo na vlastní pěst. Přidej se k nám prosím."
Už jsem ho opět chtěla odmítnout, když jsem uviděla, jak se k nám blíží ti tři kluci, které jsem potkala předtím. Ten se zraněnou nohou byl na lehátku a ti dva ho tlačili vedle sebe. Mělo mi být jasné, že myslel je tři.
,, Proboha co se stalo? Gejmre jsi v pořádku, ta noha vypadá ošklivě."
Gejmr...tak přece je to on. Podívám se na něj ve stejnou chvíli, kdy jeho pohled najde mě. Jen při obyčejném očním kontaktu se mi rozbuší srdce. Možná přeci jenom zůstanu s nimi...
Co na naší skupinu čeká? Jak bude Kája s kluky vycházet? Změní na některého z nich názor? Jinak vím, že Hejl je neodhalený ale já si to při psaní neuvědomila, takže ho hned poznala.
ČTEŠ
Disaster
FanfictionSvět zachvátí katastrofa. Dalo by se říct, že začíná apokalypsa. Počasí se chová zvláštně a lidé se jeden po druhém mění v mostra. Ti kteří uniknou tomuto osudu postupně vymírají. Karolína hned na začátku toho všeho ztratí posledního člena rodiny. P...