Not: Sevgili okurlar; bu benim ilk kitabım olduğu için hatalarım olabilir. Gördüğünüz hataları bana söylerseniz çok mutlu olurum. Olumlu veya olumsuz her türlü yoruma açığım. Umarım bu ilk deneyimimi beğenirsiniz. İyi okumalar dilerim...
____ Sude ____
İrem'in ısrarları arayışlarına aldırmadan telefonu sessize alıp, tek omzumda asılı duran sırt çantama geri koydum.
Güneş yavaş yavaş batmaya başlarken yüzüme nazikçe çarpan rüzgarı hissetmek için gözlerimi kapattım.
Bir yandan rüzgar akan göz yaşlarımı kuruturken, bir yandan da inatla gözlerimden yaşlar akmaya devam ediyordu.
Gözlerimi açıp derin bir nefes alarak kafamı arkaya attım. Bir elimle göz yaşlarımı silerken, diğer elimle de kısa bir süre önce çekilen fotoğrafı sıkı sıkı tutuyordum.
Etraf oldukça sessizdi. Ayaklarımın altında ezilen kurumuş sarı yaprakların ve rüzgar estikçe sallanan ağaçların hışırtısı dışında tek bir ses bile yoktu.
Burnumu çekip tekrar göz yaşlarımı sildim. Öncekinin aksine oldukça sert bir rüzgar saçlarımı ve yerdeki kurumuş yaprakları hızla savurdu.
Yaklaşık 6 saattir bu ormanlık alanda yürüyordum. Tam 6 saattir aralıksız ağlıyordum. 6 saattir...
Hayatım boyunca hiç bu kadar ağlamamıştım, hiç bu kadar yalnız hissetmemiştim kendimi. Hiç bu kadar umutsuz, çaresiz, bitkin ve yorgun hissetmemiştim. Hayatımda hiç bu gün kırıldığım kadar kırılmamıştım. Ya da hiç bir insan beni bu kadar düş kırıklığına uğratmamıştı.
"Kendine bir bak!" demişti Emir "Eski halinden eser yok. Her gün daha da kilo alıyorsun. Ben kilolu kızlardan nefret ederim. Bu yüzden ben artık seni sevmediğimi fark ettim. Sevmediğim bir insanla beraber olamam!"
Üzgünken hep ysptığım gibi dudaklarımı kemirmeye başladım.
Gözlerimin içine baka baka söylemişti bunları. Tekrar gözümden yaşlar akmaya başladı.
Bir buçuk yıldır beraberdik. Sırf kilo aldım diye mi ayrılmıştı? Sadece biraz çirkinleştim diye mi? Önceden sırf güzelim diye mi beni sevmişti? Sedece dış görünüşüme mi aşık olmuştu?
"Seni her şeyinle seviyorum!" dediği her anda aslında sadece dış görünüşümü mü sevmişti?
"Seni asla bırakmam!" dediği zamanlar sadece güzel olduğum zamanlar için mi geçerliydi? Beni gerçekten hiç sevmemişmiydi? Bunca zamandır beni hiç sevmemişmiydi?
Halbuki ben onu gerçekten sevmiştim. Her şeyiyle, her haliyle... Tüm kalbimle onu sevmiştim. Her zaman yanında olup, zor zamanlarında ona destek olmuştum. Ona inanmıştım. Beni gerçekten sevdiğini düşünmüştüm.
Tüm kalbimi açmıştım ona. Canımı bile vermeye hazırdım onun için... Karşılığı bu muydu? Bunu mu hak etmiştim ben?
Benim suçum neydi? Onu çok sevmem mi? Onu kendi canımdan bile çok sevmem miydi suçum? Sevmek ne zamandır suç oldu? Seven kişi ne zamandır cezalandırılıyor? Ne zamandır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyiki Dostumsun
Non-Fiction"Sen konuşmasan da ben seni anlarım. Çünkü en iyi ben tanırım seni." Hiç kimse mükemmel, harika ve çok masum değildir. Ama dostlukla bu değişmeyecek de değildir. Bu kitapta hayatı birbirinden kötü 6 kızın hayatlarını değiştiren muhteşem dostlukları...