krótki wstęp

21 3 1
                                    

na samym początku chciałabym przedstawić Psuyę, jego posłanników a także Karola. 


Psuya(czyt. Psuja)- jest bogiem posłanników i całego świata, lecz normalni ludzie go nie zauważają.Ma wroga (karola) z którym walczy od setek tysięcy lat. Uważany jest za boga cebuli. Jego specjalną mocą jest atakowanie cebulami które się nie kończą i możliwość opętywania przedmiotów/ludzi.

Posłannicy Psuyi-wyznają Psuyę i głoszą jego słowa. Często są to ludzie odmienni pokrzywdzeni przez los. Tylko oni mają zdolność zobaczenia Psuyi, a także rozmowy z nim. Gdy tylko zauważą Psuyę automatycznie otrzymują zdolności. Ich głównym celem jest pokonanie karola w  imię Psuyi. Do posłanników należą:

-Agent P(cebulsion)-jest posłańcem płci męskiej.Ma ciemne (chyba brązowe) włosy i jest najgrubszy z wysłanników, skórę ma koloru gorącej czekolady. Wyróżnia go śmierdzenie na kilometr.

-Agent S(Kamil)-posłannik płci męskiej. Jasny blondyn z małą wagą, skóra jego jest koloru jasnego cielistego. Wyróżnia go brak matki.

-Agent U(dorian)-posłannik płci żeńskiej. Ciemna blondynka, ma waga w normie chociaż uważa, że i tak za dużo waży, ma skórę niczym chińczyk. Wyróżniają ją okulary i obsesja na punkcie free.

-Agent Y(diler)-posłannik płci żeńskiej. Brunetka, taki trochę grubas ale na niego nie wygląda, skóra niczym u agenta P ale trochę jaśniejsza. Wyróżnia ją wpierdalanie widelcy.

-Agent A(pudzian)-posłaniec płci żeńskiej. Jasna blondynka, praktycznie jest patykiem, ale i tak stwierdza że jest gruba, skórę ma jak Michael Jackson. Wyróżnia ją cosplayerstwo.


Cebula-nowy członek sekty. Najczęściej nie widzi Psuyi, lecz oddane cebule dostrzegają Psuyę po pewnym czasie.

Karol- odwieczny wróg Psuyi. Nikt go w szkole nie lubi. Jego celem jest walka z Psuyą. Bawi się super zingsami na angielskim jak jakieś dziecko, a na polskim czyta gazetki lego. Jest strasznie irytujący.Jego umiejętnością jest rozpylanie Karolowirusa i zakażanie innych swoją ideologią bawienia się zabawkami na lekcjach.




ps. Pomysł dała nekr0fil (to jej nazwa na watt jak coś) z którą się koleguję i bardzo jej dziękuję za tą propozycję <3 (oczywiście jest ona w tej historii XD)

Psuya-czyli opowieść o tym jak Psuya pokonał karola.Where stories live. Discover now