MinSUGA

245 12 0
                                    

" Wei N/K . . " Kata Minjin kawan N/K. " Ne ? " Balas N/K sambil membuka plastic roti chocolatenye. " Kalau aku cakap ni . . kau kesah tak ? " Soal Minjin memandang N/K.

" Kesah apa kau ni ? ". " Ala ckp je.. kesah ke tak ? " Kata MinJin. " Tak. " Jawab N/K dengan ringkas sambil minum air kotak Ice Lemon Tea.

" Ok ! . . . . kau suka tak kalau Baekhyun KISS kau ? " MinJin sengih. Terbatuk-batuk N/K lepas mendengar soalan MinJin. Soalan apakah ini ? ?

" Yah tersedak aku ! " Terus Minjin menepuk belakang N/K. " Hehe. ". " Apa 'Hehe' huh ? tampar kang. " Kata N/K. " Kau suka tak ? aku tanye ni. " MinJin mengusik N/K. Dengan pantas N/K menjawab. " Tak ! ! ".

" Yela . . . ummm . . apa ye . . . . EO ! ". N/K berasa haus terus minum air kotak dia tadi. " Suga- " Belum sempat MinJin menyambung ayat dia, N/K tersembur pada muka MinJin.

" Yahh ! ! ! " Jerit MinJin dan mengambil kain sapu tangan dipoket. " Yah kau gila ke apa. ". " Asal pula aku gila, kau yang gila ada la sampai macam ni jadi kat aku =_=. " Kata MinJin dan memberikan pandangan tajam pada Y/N.

" Yela2 mian uri chingu yaa . . kau la gila pergi sebut nama dia tetiba . . karang muncul kat sebelah kau kang. " Jelas N/K. Tiba2 muncul Mamat gula kat sebelah MinJin.

" Woi mengumpat je kerja. " Kata Suga.

" Erk ! ? " Terkejut N/K hampir2 nak terjatuh kerusi. " Ehhh bila masa kau ada kat sini ? ? ? " Soal MinJin pada Suga. " Baru je . . . aku muncul pun sebab aku dengar ada orang tu sebut nama aku. ".

Suga memadang kedua-dua yeoja tu. " Yang sebut tu dia eh Not me. " N/K terus menunjuk jari telunjuk ke arah MinJin. " Hehehe . . mian bro. " Kata MinJin. " Sorry naik lory la. " gurau Suga.

TheEnd xD

Sorry kalau tak best :/
BTW gomawo for read my imagine :) Annyeong~jalgayo

BTS IMAGINE {Malay Ver.}Where stories live. Discover now