Jeonjungkook { Ft. Jiminie }

96 10 0
                                    

Di School BIGHIT

Kelas Jams

" Kau dah siap kerja sekolah BI ? " Soal N/k. " Dah ! kau pula ? " Jawab MinJin dan menanya balik.

" Ofcouse la dah siap. HAHA. " N/K berlagak jap.

" Eh eh berlagak je keje dia. " Kata MinJin. N/k ketawa jahat. " Aish . . " mengeluh MinJin.

" Apa kecoh-kecoh ni hah ? " tanya Jung kook yg muncul dari planet KOOKIE. Kukuku (xD).

" Ey biskut ! " Kata N/K. " Bo ? " Soal JK.

" Ah siap kerja sekolah BI ? ".

" Eleh dah lama dah aku siap tau. ". " Jinjja ? ? " Soal N/k seolah-olah tidak percaya. " Ne jinjayo. " Jawab JK dgn jujur.

" Aceh ceh. ". " Apa ? ". " Aniyo. " Jawab N/K. " Pasal itu pun nak jadi kan kecoh ke ? Ish² tak matang. " Kata JK dgn berlagak.

" Biar ar. Sebok je. ". N/k jelir lidah pada Jung kook. " Nenek aku dulu pun sekejap je siapkan kerja sekolah tak kecoh pun mcm kau. " Kata JK. " Itu nenek kau. ".

Jung kook sengaja pukul bahu N/K. " Asal kau tetiba je pukul aku ni hu ? ! ? ! Nak kena tumbuk dengan aku ke ? " Kata N/k dengan nada yg geram.

" Suka hati i laa. " JK pukul N/k sekali lagi tapi kali ni dengan kuat andthen terus cabut lari. " YAHH ! ! BISKUT MARI SINI KAU. " N/k pun kejar Jung kook.

" Aduh mak ai, lari macam siput. " Sindir Jung Kook pastu ketawa dgn jahatnya. Mereka berdua berlari satu kelas. " Macam siput kau kata . . Ish ! "

N/K pun berlari dengan laju muksimum ( agagaga ).

" OMO ! " Terkejut Jk. // Laju agi kookie laju ! ! //.

// Sikit je lagi . . Hehe kau tunggu ye JK . . Aku belasah kau cukup². //

" Eek ! ". Akibat laju sangat berlari terlanggar si pendek Jimin (joke). Jimin jatuh. " Eii maknae ni . . agak-agak la nak lari sampai langgar orang -..- " kata Jimin.

JK terjatuh. N/k tak sempat nak berhenti lari andthen terjatuh atas Jung kook.

o.o - Jk

O.O - N/K

" Aku rasa macam tunggul je kat sini. "
Jimin buat muka.

#THE END

N/k = nama korang

annyeong ! hye korang semua apa khabar ^^ ?

Hope korang semua enjoy this fanfic :D

GOMAWO for read this fanfic :)

BTS IMAGINE {Malay Ver.}Where stories live. Discover now