Di Padang Sekolah
" Hantuu ! ! ! " Jerit N/K.
" Yang kau ni dah pahal ? " Soal MinJin. " Kau la pahal. ". N/k mula ajuk kata² MinJin.
" Kau niiii . . "
" Kau niiii . . "
" Yahhh ! >< " MinJin berlari ke arah N/K. " Save your life ! ! " N/k berlari ke BTS. " Woi minah sini kau ! " MinJin kejar N/K.
" Andwae ! " N/k menyorok dibelakang Rapmon. " Ni dah knape menyorok belakang aku ni ? -.- " soal Rapmon. " Shhh . . ".
" Kau ingat aku tak nampak . . I'm gonna catch you ! ". MinJin lari ke arah Rapmon. " Aku ! ! Hantu kak limah dtg ! ! ". N/k menolak Rapmon andthen terus lari kat Jimin.
Rapmon jatuh " N/k ! ! ! ".
Minjin masih mengejar N/K. " Yah pendek ! " Jerit MinJin dibuatnya. " Jimin ! MinJin panggil kau pendek ! ". N/k lari ke arah Jin pula.
" Bwoyah ? ! MinJin panggil aku pendek -.-|||. Siap Kau MinJin. " Kata Jimin. " Mane de aku panggil Jimin pendek ! Memandai je N/k ni. ".
" MuAHAHAHAHAHA- "
Suga tarik tangan N/K. Tak sangka dpt pula tangkap. " Yyeah dapat :D ". N/K meronta-ronta. " Ah Gula ! ! ! ! lepaskan aku >< ".
" Shiroo ~ ".
" Yehet bagos Suga. " *thumb's*
" ANDWAE ! "
Rapmon & Jimin memberikan senyuman jahat serta Suga dan MinJin.
" Kita belasah dia cukup². " kata MinJin.
" Suga ! ! ". N/k peluk Suga. " Tolong aku ~ ".
" Shiroo ~ ".
" Aish . . . =_=||| habis lah aku . . . ".
#SadEndingHAHAHA