Отново пред бръснарницата. Седяхме говорехме си и нищо нова за мен и Ми Ре.
ЧХ:" Момичета хайде да се съберем след като се позахладни някъде."
МЮ:" Нека е у нас и без това няма никой."
МД:" Добре. Само казвате в колко и идваме."
ЧХ:" След като приключа работа. Към 19:30 Юнги ще ви чака малко по нагоре и аз ще дойда по-късно."
Ние се прибрахме.
Вече беше време и ние с Ми Ре и Мин Юнги бяхме на път към къщата му. Чакахме да дойде и Хосок.
И четиримата бяхме у Юнги. Беше ни доста неловко,но с времето се отпуснахме. След известно време на седяне. Вече започнахме да се забавляваме. Пуснахме си музика и се развихряхме на всяко едно парче. В плейлиста следваше бавна песен и Хосок ме покани на танц. Тогава за пръв път той ме придърпа към себе си. След което ме прегърна. Понеже бяхме на двора на Юнги комарите успяха да ни изядат. Ми Ре беше цялата нахапана от тях.
Беше станало доста късно затова, а и се обадиха на Хосок,че сестра му не се чуства добре и трябваше да се прибира. Когато момчетата тръгнаха да ни изпращат Хосок ме целуна. Не беше от типа целувки,в който момчето целува толкова страстно момичето. Беше нещо като по филмите. Беше перфектната целувка.
С Ми Ре вървяхме към тях понеже щях да спа у тях.
Не спахме цяла нощ говорехме си за случилото се. Всякакви сцени ни минаваха през главата. Споняхмя си всеки един момент и мислехме по-хубав варият или какво би се случило следващия път. Дори момента,в който Ми Ре реши да попита Хосок дали детето му е негово. Тъй като нито тя,нито аз виждахме да има прилика между тях двамата. Но това го оставихме на странана.
Неусетно сме заспали на дивана.
YOU ARE READING
𝓘𝓶𝓹𝓸𝓼𝓼𝓲𝓫𝓵𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮
Fanfiction~Възможно ли е един човек да се откаже от всичко зареди любовта. Или пък не...~