~6~

24 2 0
                                    

Остава три седмици до започването на университета. Не бях толкова вълдушевена. Все пак момчето,което обичах се оказа пълен боклук.

С Ми Ре вече се бяхме видяли,но се наложи да ида до магазина за това отново си видяхме.

ЧХ:" Здравей Мин Дже. Искам да поговорим за малко. Може ли."

МД:" Слушам."

ЧХ:" Първо извинявам се за всичко,което направих. Също исках да ти кажа,че се отдръпнах от вас, защото Юнги и аз се скарахме, а и наговири разни неща по мои и по ваш адрес. И съответно аз се отдръпнах от вас. Пък с него не говоря вече."

МД:" Какво е казал?"

ЧХ:" Ами каза,че аз съм казал нещо на Ми Ре и затова тя се отдръпва от него, а и като цяло от нас. Също ме обиди доста,но това вече са си наши неща. А за теб също си мисли разни неща и..."

МР:" Ъмм,здрасти и какво се случва тук?"

МД:" Хосок искаше просто да поговорим."

МР:" Аха"

ЧХ:" И добави,че аз искам само да спа със теб без да ми пука за нищо друго. Но аз нямам такива намерения. Няма значение просто исках да знаеш истината. А Ми Ре ще ми обещаеш ли да не казваш нищо от това,което чу на никого и ти също Мин Дже.

Двете:" Разбира се."

ЧХ:" Добре аз трябва да тръгвам. Чао."

МД:" Чао."

Ми Ре ме попита какво е станало и аз и разказах всичко.

Така ние се прибрахме.

𝓘𝓶𝓹𝓸𝓼𝓼𝓲𝓫𝓵𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮Donde viven las historias. Descúbrelo ahora