GeceHızla kapıdan çıktım. Ve bir kaç kişiye çarptım galiba . Ne yapabilirdim ki acelem var .
Neye mi acelem var ?
Lisenin son senesi başladı ve ben ilk günün ilk dersine geç kalıcam. Ah galiba yeteneklerimi kullanma vakti..
İnsanlardan (fanilerden) olabildiğince uzak bir yerdeyiz o yüzden yeteneklerimizi rahatlıkla kullanabiliyoruz. Yaşadığımız yer küçük boyutlarda bir şehir gibi kısacası 7000 kişinin rahatlıkla sığabileceği bir yer burdaki herkez kendisine sahip çıkabiliyor , her şeyi düşünebiliyor o yüzden kimsenin bir ebeveyine ihtiyacı yok .
Türümüzün son örnekleriyiz , üreyemiyoruz , ama kimse ölmüyor da ölümsüsüz . Bizler 24 yaşımıza kadar yaşlanıyoruz , sonrada yaşamaya devam ediyoruz ama yaşlanmıyoruz. Yüzlerce , binlerce sene yaşayabiliyoruz.Her neyse konu ne ara buraya geldi . Okula yetişmem gerek ....
Hızla ana kapıdan çıktım ve kanatlarımı hızla açıp havalandım .
Çoğu sıradan bunu yaparken bana hayranlıkla bakarlar çünkü kanat ozel bir yetenektir ve buna bir de çoklu güç eklenince karşı koyulamaz olursun. Benim gibi ...
Kanatlarım büyük olduğu için gerçekten hızlı bir şekilde hareket ediyorum bu yüzden 10 dk da ulaşmıştım okula .
Okulun bahçesine tam ortaya inerken herkez beni izliyordu . Hmmm dolu yeni kişi başka okullardan.
Kanatlarımı katladım ve hızlı adımlarla okuldan içeri girdim. Geçen senelerden her gün olduğu gibi okuldaki sürtükler kulaktan kulağa konuşuyorlardı. Ben zaten aptalım fark etmiyorum sizi.
Kanatlarımı bir kez hızla açıp kapadım ve bu bir hava akımı yaptı, ve etraftakilerin susmasını sağladı.
Merdivenlerden çıktım ve sola dönüp koridorda yürümeye devam ettim.Ve her okulda olduğu gibi okulun seksi , popüler , çekici erkekleri hayvan gibi gülüyorlardı. Beni gördükleri zaman ıslık çalmaya başladılar.
Şeytan olduğum için değişik bir cazibem de var erkekleri etrafima çeken.
İçlerinden biri öne çıkıp ..- ne o Gece hala boynuzların çıkmadımı ?
Alaycı bir şekilde güldüm , dudağımın kenarını ısırdım ve yaklaştım .
- değişik fantezilerin olduğunu bilmiyordum Taner.
Dedim ve uzaklaştım arkamdan Taner'le dalga geçerlerken bende sınıfa girdim.
Ve boynuzum veya kuyruğum yok evet ama sinirlendigim zaman pek te iyi şeyler olmuyor ...
Sınıfa girdim ve yerime geçmeden önce kanatlarımı kapattım (yok ettim)
Bu da çoklu güçlerimden bir tanesi.Sınıftaki uğultular artarken sınıfa aynı anda 3 kişi girdi . Onlar kim mi?
Onlar benim tek arkadaşlarım. Oğuz , Ceren ve Gizem.
Beni diğerleri gibi dışlamayan kişiler.
Geldiler ve heyecanla Ceren yanıma oturdu , oğuz ve Gizem de yan yana oturdular , herhalde onlar haaytimda gördüğüm en güzel aşıklar oğuz ve Gizem .°°°°°°°°°°°°°
Dersler bitti ve okuldan çıkmak için hazırlandık. Sınıftan çıktık.
- vay vay vaay . Melek yüzlü şeytancik mı burdaymış....
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik bir Hikaye...
Fiksi Ilmiahalıştığınız hikayelerden , öykülerden ,yazılardan çok daha farklı ... - nasıl farklı mı?? hikayeye alalım sizi 😉