Svi su je zezali A nam se zaljuvila. Poceli su da aplaudiraju, da je zezaju. A ona je od jednom viknula. A:, Jesam zaljubila sam se, pa sta.
Decaci su poceli da vicu A se zaljubila, a i devojcice su navalile da im kaze ko joj je decko.
A:, Alo ja jos nisam s ' njim u vezi, tek trebam.
Dečaci:, Aha ( i poceli da se smeju). '
Devojčice:, Ajde kazi nam bar njegovo ime necemo nikome da kazemo Plizzz.
A:, Necu nikome nista da kazem jos nije sigurno da cemo da budemo zajedno ( pocela je da se smeje). '
SVI :, Ok. Ali da nam kazes. ' ♥
A:, Aj.'
Kada su se zavrsili casovi A je jedva cekala da ode kuci i da kaze G svoj odgovor na njegovu ponudu da budu u vezi....
Ali kada je stigla kuci videla je da ga nema.
Bila je zbunjena zato sto ga nema.
Kada se ona seti pa ja sam danas bila u skolu, danas je ponedeljak joj on radi. :-(
A:, Sad moram da ga cekam dok se ne vreti. Za to vreme cu je da ucim dok on ne dodje.
Pokusavala je da nauci nesto ali nije mogla celo vreme je razmisljala o njemu. Izgleda da je pocela ozbiljno da se zaljubljuje u njega. Čim je pocela stalno da razmislja o njemu.
Tik tak, tik tak prolazilo je vreme. Kada je bilo vec 17:47 cula je neki zvuk kola i izasla napolje, i videla da je doso kuci. Bila je srecna, osmehnula mu se i brzo usla u kucu
On je video kako mu se osmehnula i brzo je uhvatio telefon i napisao joj poruku:, Eeej. Video sam kako si mi se osmehnula.
Ali njoj je bio telefon na vibraciju tako da nije mogla da vidi poruku. :-(
Posle tri sata videla je njegovu poruku.
A:, Eej izvini nisam videla tvoju poruku bio mi je fin na vibraciji. '
G:, Nema veze. Sta radis ?.'
A:, Smaram se. Ti ?
G:, Evo i ja. Nego jel si ti tazmislila za ono juce??.'
A:, Jesam. '
G:, I sta si odlučila ? .'
A:, Hocu da budem sa tobom. '
G:, Zezas me. Super !!. '
A:, Nisam jos nikome rekla. I necu.
G:, Ok. Ako neces nikome da kazes necu ni ja... Nego hocemo da se vidimo večeras???
A:, Joj ja ne mogu obecala sam drugarici i drugu da cu da idem veceras kod njih da se zezam, ne mogu sad da ih ispalim. A ko zna dokle cu ostati? Aj sutra. '
G:, Jebiga onda sutra.
A:, Aj idem da se spremam treba jos malo da krenem.
G:, Aj ♥♥♥♥
A:, ♥
____________________________________
Nadam se da vam se svidja.
Ostavite komentare znacilo bi mi vase misljenje...
Nastavak sutra ili prekosutra.♥♥
YOU ARE READING
Eeh. Ta ljubav ♥
RomancePoznajemo se od malena, i nikada se nije nista desilo izmedju nas. Ali tad dan 22.7.2014, kao da me je nesto vuklo da odem kod njega, neznam sto?? Sedela sam pored njega i on mi je trazio broj, i ja mu dala i mi tako poceli da se dopisujem. I raz...