Nastavak. Njihov prvi poljubac

576 56 14
                                    

Posto nisu mogli da se vidu zato sto je A isla kod drugarice i druga, nije mogla da ih ispali.Nije mogla sa se vidi sa G.

Posto je  prespavala kod drugarice nije mogla ni kad se vrati da ide da se vidi s ' njim. :-(

Sutra dan je bilo isto kao i svakog jutra A je isla u skolu, a G na poslo tako da nisu mogli da se vide nikako pre sest. Zato sto A dolazi iz skole u 13:20, a G se vraca s posla u 18:00,  mozda po  nekad i ranije...

Tik tak, tik tak prolazilo je vreme i kada je bilo 18:4 A je cula neki kola kako dolaze , odma je izasla misleci da je on, i bila je u pravu on je.  Kada ju je ugladao namignuo joj je i  brzo uzeo telefon i poslao joj je poruku. G:, Eej. Jel cemo danas da se vidimo??

A:, Ahaaa.'

G:, Superrr. Jedva cekam ♥♥♥

____________________________________

Posle tih poruka je proslo proslo je pet sati. Znaci bilo je 23:00... Kada stize A poruka: ej hoces da izadjes, da se spremim.

A:, Da. '

G:, Kad??. '

A:, Kad  ti hoces. '

G:, Ok. Aj za petnest minuta idem da se spremim.

A:, Aj. Idem i ja da se spremim. '

G:, Čekacu te ispred kuce. Ali cu da se sakrijem kod  drveta da me ne vidi tvoja majka.

A:, Aj. '

____________________________________

A:, ( govori u sebi ) Joj boze sad ćemo prvi put da budemo sam. Sta cemo da pricamo, sta da mu kazem??... Idem da se spremim jos malo pa moram da krenem...

Posle petnest minuta A se spremila i izasla napolje. Otisla je do drveta gde je trebala da se nadje sa G. Posto je pored drveta bila jedna mala rupa A se tu saplete, kad brzo izleti G i uhvati je i nezno je podigne gore.

A:, Hvala. ' ( smeje se). '

G:, Jel si dobro? Gledaj mogla si da se povredis. '

A:, Jesam dobro sam hvala.

G:, Hoces malo da se prosetamo?

A:, Sto da ne. '

G joj je prislonijo ruku na rame i reko:, da se ne sapletes ponovo. '

A:, Hvala. '

Posle petnest minuta  stali su kod jedne bandere. Posti je bilo hladno vece A joj je bilo zima, to je G primetio i odna  skinuo negovu jaknu i ogrnuo je A.

A:, Hvala. Kako tebi nije zima. '

G:, Mene greje ljubav, grejes me ti. '

A: ( postidjeno pogledala u pod).

G:, Sad bi trebalo da se desi ono. '

A:, Sta?. '

G:, Nas prvi poljubac. '

A:, ( počinje malo da  bude nervozna ). '

G pocinje polako da joj se preblizaca, kaka je bio 3cm od njenih usana  zaustavuo se zato sto je A spustila glavu.

G:, ( nezno joj podigne glavu )

A:, ( ne moze ni u oci da ga pogleda ). '

G pocinje polako da joj miluje kosu, i polako krene ka njenim usnama. Uspeo je da je poljubi na blic.

A  se osecala da leti iznad svih.

G takodje.

G:, Evo vidis da nije bilo strasno, a ti se uplasila. Dodji da te zagrlim. ( ceka je rasirenih ruku) . '

Nastavak ce biti uskoro.

Ostavite komentare ako vam se svidelo.

Hvala u napred 

Eeh. Ta ljubav ♥Where stories live. Discover now