Dali treba A da kaze G za onu poruku, i onaj papiric

386 36 19
                                    

A je odlucila da nece nista da kaze G za onu poruku i za onaj papirić sto je nasla u ormariću. ..... ALI VIDITE STA ĆE SE DOGODITI, KAKVE CE POSLEDICE BITI???
___________________________________________

Jovana:, Jel ćeš da kazes G za to??

A:, Necu, msm za sad mozda ali sad nije vreme.... Ne ne znam možda bi trebla da kažem joj izmedju dve batre sam.... :'( :'(

Jovana:, Ne znam, to ti treba sama da odlučiš. ... sorry

A:, okee  :-(

__________________________________________

Počeli su časovi ali A je jos uvek razmišljala.... i nije imala odgovar na pitanje.... :'(

Posto su imali čas kod najbolje nastavnice ENGLESKOG JEZIKA  A je pitala nesto

A:, Nastavnice kad devojka ima dečka i oni se vole i u jednom trenutku toj devojci počne neko da joj salje ljubavne poruke, jel ona treba da kaze dečku tooo???

Nastavnica:, Jel to pitas za tebe ili.....

A:, za sebe..' ( nije bila sigurna dali je trebala da joj kaze)

Nastavnica:, Pa ja mislim da bi trebala da mu kažeš da ne bi imala posle problema....

A:, i ja... ali mislim da ce da napravi neku glupost...

Nastavnice mogu da izadjem malo napolje na svež vazduh?

Nastavnica:, možeš, ali ako te neko vidi kazi ta ti nije dobro pa si izašla napolje... i razmisli šta ćeš da radiš. .

A:, hvala i hocu..

A je izasla napolje da lepo razmisli o svemu... dok je razmisljala u jednom trenutku je čula njen telefon (stigla joj je poruka) ona je mislila da je od neke drugarice ali nije to je onaj što joj je napisao i predhodnu poruku...

Ali ova poruka je... .

Nepoznati:, Хоћемо ли ти и ја, мало? Нико не мора да зна, лепо мени, лепо теби и обоје страсно уживамо! Пристајеш ли да се ја и ти, а да нико не сазна мало... ДОПИСУЈЕМО.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Ma ko je ovo?

Sta hoce od mene?

Odakle mu moj br??

Imala je tolika pitanja ali ni jedan odgovor...

Rešila je da mu odgovori...

A njena poruka je bila ovak:
NIJE MI ZANIMLJIVO DA SE DOPISUJEM S'  OSOBOM KOJU NE POZNAJEM.
VIDI BOLJE MI KAZI KO SI ILI CU DA KAZEM MOJIM RODITELJIMA ZA OVE PORUKE, I KAZACU IM DA IDU U POLICIJU DA TE PRIJAE DA ME UZNEMIRAVAS( naravno šalila se samo da ga uplasi da joj kaze ko je )
AKO MI NE KAZES URADIĆU TO!!!

Nepoznati:, okj nemoj da kazes roditeljima za ovo kazaću ti ko sam...

A:, Ko si ti...??

Nepoznati:, JA SAM......

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Saznaćete u sledecen nastavku              
( hahaha)

Znam da je kratko ali ....

Ako vam se svidja ostavite comm i vote ☆

Sorry na greškama

Hvala svima!!!!

Eeh. Ta ljubav ♥Where stories live. Discover now