Bölüm 1

325 14 8
                                    

Belkide bugün geçirdiğim en zor gündü.Çünkü yeni bir eve taşındık.Çok korkuyorum yeni mahalle , yeni insanlar ya hiç arkadaş bulamazsam? Ya burda tek kalırsam?Gıcık abim dışında başka kardeşimde yok zaten. İki gündür evi taşımakla uğraşıyorlar.Ve ben yarın yeni okuluma başlayacağım.Belkide "yeni kız" olduğum için dalga geçicekler ne olucak bende hiç bilmiyorum.Yeni evimizde sevdiğim tek şey kendi odamdı.Çünkü bu sefer istediğim gibi düzenlememe izin verdiler...

Odamda posterler,gitarım,pianom ve birde kemanım vardı. Kendi bilgisayarım ve telefonumda var tabi..

Eski arkadaşlarıma ordan ulaşıyordum.Abim ise hiçbir şey umrunda değilmiş gibi sanki hiç taşınmamışız gibi yine aynı şeyleri yapıyor, hatta taşımaya yardım eden çocuğun biriyle "kanka,kardeşim" diye konuşuyordu.Şu erkekleri hiç anlamıyorum bir insan tanımadığı biriyle o kadar yakın olabilir miydi? O hemen arkadaş bulurken ben neden bulamıyordum? Onda mı yoksa bende mi sorun vardı? Hala çözebilmiş değilim..

Saat geç olmuştu. Artık yatmam gerekiyordu. Yatağımın içine girdim ve uyumaya başladım. Gerizekalı abim'de "dövüş programı" izlerken uyuya kalmış. Annemde onun üstünü örtüyordu. Babam'da uyumuştu. Daha sonra annemde babamın yanına geçip uyumaya başlamıştı. Saatler sonra sabah saat 8:00'da alarm çaldı ve annem bana "kalk kızım hadi okula dedi" Bende saçlarımı taradım, kahvaltımı yaptım ve babamın lavabo'dan çıkmasını bekledim. Babam lavabodan çıktı ve "Bugün seni okula ben bırakırım gelirken almamı ister misin? " dedi.

Bende ''farketmez ben kendim gelirin, neyse geç kalıcaz hadi gidelim baba. '' dedim.

Arabaya bindik. Yolda giderken küçük bir çocuk bize ''mendil'' satmaya çalışıyordu . Babam ''başka kapıya!''diye bağırdı. Bende çaktırmadan çocuğa 1 dolar verdim. 20-25 dk sonra okulun önüne varmıştık.Çok heyecanlıydım.Öncelikle beni okul müdürü karşıladı. Ve yeni sınıfım'ın 10/G olucağını söyledi. Ve beni sınıfa götürdü. Daha sonra yeni arkadaşınıza merhaba deyin, onun adı ashley dedi. Bende sınıfa el salladım onlarda ''Selam!'' diye bağırdılar. Öğretmen beni ''jack'' adında bir çocuğun yanına oturttu. Şansa bak ilk ders matematik hiç sevmem.Ama sayısalım çok iyidir. İlk günden ''inek'' damgası yemek istemem o yüzden soru cevaplamayacaktım. Daha sonra jack'e baktım. Sarı saçlarını gözünün önünden çekip yeşil ve mavi karışımı gözleriyle bana dikkatlice baktı ve ''bir sorun mu var bakakaldın?'' Dedi.

''Üzgünüm dalmışım.''dedim. İlk günden ilk rezilliğimi yapmıştım bile.

Yeni kız olmak cidden garipti. Jack ve benim arkamda oturan bir kız vardı. Kız çok tuhaftı kırmızı lens takmıştı. Ve hep siyah giyiniyormuş.Ama kız normalde sarışınmış.Şuanki saçlarının çoğu siyaha boyalı.Aralarında ise mor ve kırmızı renk bulunuyordu.Çoğu kişi bu kıza yaklaşmazmış.Kız hep tek takılıyormuş. Jack'ten duyduğuma göre kızın adı ''Vanessa'' imiş. Kız herkese kötü davranıyormuş ve kollarında çizikler bulunuyormuş. Kızın neden böyle davrandığını merak ediyordum. Tenefüs zili çalmıştı.

Herkes dışarı dağıldı. Vanessa dışında herkes. "Merhaba vanessa ben ashley nasılsın?" diye sordum. "İyide neden burdasın git başımdan" diyerek karşılık verdi.

"Bir sorunun varsa berabaer çözebiliriz" dedim. "Sorun sensin ve gidince çözülecek, ben yalnız iyiyim ve insanlara ihtiyacım yok." diyerek karşılık verdi. "Peki özür dilerim" dedim. "Gidebilirsin artık "dedi. Bende başımla onayladım. Ve zil çaldı. Herkes yavaş yavaş içeri girdi. Daha sonra öğretmende girdi tabii. Ders yine matematikti. Öğretmen geometri ile ilgili konu anlatıyordu. Ben suratım asık bir sekilde kitaba bakıyordum.

Jack: "İyi misin sen? "

Ben: "Sağol iyiyim."

Jack:"Ama suratın asık bir şey olmuş anlat.

Ben:"Vanessa ile konuştum, tersledi ona üzüldüm sadece.

Jack:"Vanessa hep öyledir, alışırsın.

Arkadan Vanessa bizi duymuş ve "Hakkımda birdaha konuşursanız o beyinlerinizi birbirine vurarak patlatırım. Kapatın çenenizi." dedi.

Jack:"he he tamam."

Ben:"Pardon birdaha olmaz."

Vanessa:"Aferin olmasında zaten."


Başlık bulamadım :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin