*Devamı*

121 8 3
                                    

Okulda bana beklediğimden daha iyi davranmışlardı. Daha birçok dersimiz vardı.İlk arkadaşım Jack olmuştu,yada ben öyle düşünüyordum.Sınıfımızda vanessa ve bir de kendini beğenmiş bir kız vardı. İkiside havalı tiplerdedi. Kendini beğenmiş olan kızın adı "Erica" imiş. Jack'ten duyduğuma göre. Erica çok zayıftı,omzuna kadar gelen sarı düz saçlara ve masmavi gözlere sahipti. Erica'nın sürekli yanında dolaşan iki kız vardı. Biri onun kuzeni Emily ve arkadaşları Emma ile takılıyorlardı.Herkesi eleştirirlerdi.Şahsen ben Erica'yı pek sevmemiştim.Dersimiz Fizikti ve sıkıcıydı.Ama jack çok iyi dinliyordu.

Ben:"Fizik dersini seviyor musun?"

Jack:"Sadece anlaması zor olduğu için dikkatli dinliyorum,tenefüste konuşalım."

Ben:"Tamam" dedim. Başımla onayladım.

40 dakika sonunda zil çaldı. Vanessa'nın kolundaki çizik izleri artmıştı. Vanessa için çok üzülüyordum. Acaba canı acıyor muydu? Bunu neden kendine yapıyordu? Merak ediyordum fakat terslenmekten korktuğum için onunla konuşmuyordum. Jack'te bir arkadaşıyla birlikte sınıftan dışarı çıkmıştı.Bende tek başıma oturuyordum. Sonra yanıma güleryüzlü bir kız geldi.
O:"Selam ben Jane.Sende yeni kız Ashley olmalısın. Naber? "
Ben:"iyiyim sen"
O:"İyiyim. Neyse ben kantine gidiyorum,istediğin bir şey var mı? Dedi ve gülümsedi.
Ben:"Gerek yok sağol. "

Bende bahçeye çıkarken bir çocukla çarpıştım. Pardon ben Max dedi. Önemi yok bende Ashley dedim. Rampa saçları ve açık kahverengi gözleriyle bana bakıyordu. Yaklaşık 2 dakika sonra zil çaldı. Ve derse girmek için sınıfa çıktım.

Sıkıcı Kimya dersi işte...

Yeni kız olduğum için tüm Hocalar adımı, soyadımı, nereden geldiğimi soruyorlardı. Bundan çok sıkılmıştım.Vanessa derste uyuyordu resmen. Duyduğuma göre birçok disiplin cezası almıştı. Herkes kızdan korkuyordu. Fakat ben sadece "tuhaf" buluyordum. Nede olsa kendi seçimi ve kendi hayatı onu ilgilendirirdi. Beni değil. Vanessa hakkında bilgi edinmek istiyordum.Fakat vaktim yoktu. Dersin bitmesine ve okuldan ayrılmamıza son 5 dakika kalmıştı. Pencereden dışarı baktım. Babamın arabası görünürde yoktu. Demekki eve tek başıma gidicektim. (Bu sırada sesli düşünüyordum.) Sıra arkadaşım;
Jack:"İstersen seni evine bırakabilirim."
Ben:"Neden olmasın?"

Jack beni eve kadar bırakmıştı.Daha sonrada el sallayıp gitmişti.

Bende 2.kata yani odamın kapısına doğru yöneldim. Kapıyı açıp içeriye girdim. Çantamı yatağın üstüne attım. Tam yatıcakken "Debra" eski mahalleden en yakın arkadaşım arıyordu. Halimi neler yaptığımı sordu. Bende cevapladım. Konuşmamız bittikten sonra taktım kulaklığı açtım müziği, farketmeden uyuya kalmışım. Babamda işten geç gelmişti ve annemle tartışmışlardı.

LÜTFEN BANA KIZMAYIN BİLGİSAYARIM OLMADIĞI İÇİN TELEFONDAN YAZABİLDİĞİM KADAR YAZABİLİYORUM.

Başlık bulamadım :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin